logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【特稿】網民鬧爆反對派包庇

2018-05-21
■游月華(左)認親認戚,話自己係獨琦「2/3阿媽」。fb圖片■游月華(左)認親認戚,話自己係獨琦「2/3阿媽」。fb圖片

2016年係威係勢搞旺角暴亂鵅u本土民主前線」前發言人「獨琦」(梁天琦)日前被裁定暴動罪成,唔少反對派都開聲包庇,但當然就俾人鬧返轉頭。為其中一個被告辯護鴷薔D黨游月華,前日就鐪acebook出文認親認戚,話自己係獨琦「2/3阿媽」,大讚獨琦「有抱負」、「有領袖魅力」,甚至「單純」咁話,仲話自己聽到佢罪成喊鬙Xw。有網民就質問︰「2/3阿媽,你個×街仔覺得人命如沙石,這是有抱負嗎?思想清晰嗎?有領袖魅力嗎?人做阿媽你做阿媽,知唔知個衰字點寫呀!」

「梁天琦是好人?臭味相投」

唔止呢個游月華俾人鬧爆,鐪b寫文話「獨琦」同自己都係被捲入「政治漩渦」鵅u中箭(香港眾志)」創黨主席羅三七(羅冠聰),講到佢]自己「身不由己」、「迴避不了人生災厄」咁,同樣俾網民cap圖點名鬧爆,但就係幫其他「獨派」分子鬧囉。

「陳雪」就諗起之前有個叫「言某」鴭蘛仱捋P者,坐緊4年幾嚘吽A「獨琦」當時都從來冇幫過手,「社運界反骨仔梁天琦,反骨仔就係反骨仔,佢係咪坐監都係反骨仔。如果坐監可以一筆勾銷,你試下同殺人犯、強姦犯受害者或家屬講,睇下佢地(])會唔會打×你?」

「陳雪」仲揶揄鶦Z為「獨琦」「又感動又難過」鴾H「多口水」,形容佢]「收了錢場大龍鳳果然不同凡響」,「覺得梁天琦是好人?物以類聚,臭味相投。」■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻