logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

霆鋒獲FOX首度官方發函賀奪冠

2018-05-25

香港文匯報訊 謝霆鋒早前於覆蓋全球美食競技節目《名廚爭鋒》中,跟來自加拿大的名廚David Rocco以東西方美食進行廚藝對決,最終霆鋒奪得冠軍。日前,美國國家地理頻道發佈一條官方訊息,就是FOX傳媒集團亞洲製片總監Sam Gollestani發函祝賀霆鋒奪冠,Sam Gollestani於信入面稱讚霆鋒的努力和專業:「作為呢個咁成功儭`目入面鼤臚@位優勝者,無疑係一個偉大鵀迄N。呢個唔單止反映出您鴽V力,同時亦係您專業廚藝鵀劗牷C我]感謝您黻捋P,並祝您今後鼤i飪事業中再鑄輝煌!」

據知,這次是FOX首次對一個節目發出官方信函,而今次更是繼米芝蓮向霆鋒頒佈首位「米芝蓮之友」的榮譽後,第二個國際權威媒體對霆鋒廚藝作出官方認證。對於再次得到國際認可,霆鋒話:「好開心,亦都好榮幸。褽繴穔M會繼續努力,希望做到畀世界各地唔同鴾H知道,中菜都可以係時尚同健康,如果大家想維護中菜,真係要慢慢一步一步走向世界。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻