logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】做樣「初選」都嫌煩 老千霸道「欽點」

2018-06-04

民主?利用得謘H反對派最鍾意任意擺龍門,一時就需要「初選」去了解民意,一時又覺得個議席係某某人翵p人財產咁。「瀆誓四丑」之一嚗B小麗(老千)唔再上訴DQ案,令有關議席補選一觸即發,似乎唔多想選懮,就點名要工黨李卓人做「Plan B」,連其他反對派中人要求要有「純民調」鵅u初選」,唔好欽點,佢都話「未能同意」。真係要幾霸道有幾霸道。

由劉小麗「欽點」李卓人做Plan B開始,個地盤已經霸好謚捸A但鬗策~3月立法會補選鵅u初選」環節就俾人狂「屈基」鴷薇鞳A就算內部同馮檢基有分歧,但分歧還分歧,「初選」機會都仲係要爭取赯嚏A係咪?佢]前日就同劉小麗見面,講下補選安排咁話。民協就擺明車馬話支持劉小麗出選,但劉小麗唔選就要有淨計民調鵅u初選」咁話,都唔使你做大龍鳳啦,但劉小麗亦都立場堅定,話「未能同意」喎。

對於劉小麗鶦Z人可以做到咁霸道,甚至想用「假初選」去內定李卓人出選,「Johnny Sin」反問︰「想問民主何在?」「Lawrence Jacob Wong」就直言民協唔使憭葞驉J「多餘的,『輸打贏要』。如果,『泛民』 有『初選』,多數會選出了『馮檢基』,到時『屈基,強逼(迫)退出』,再由自己屬意的『出選』!又是『本土自決年輕人』!」「Hung Lee」亦批評︰「『泛民』永遠不及建制,因各自為政,並不是為大局,長此下去,選民都會離去。」

高永文未定去馬與否

另一方面,食物及衛生局前局長高永文噚日就俾人問到係咪會參加九龍西補選,佢承認有人游說佢參加,但自己仲未有去唔去馬翵M定。佢仲話自己一直好鍾意臨床工作,離開政府後舊年8月底已經重新開始有關工作,強調繼續做好臨床工作係佢最重要的原則,未來鴾u作會與醫療體系有較大關係。 ■香港文匯報記者 甘瑜、文森

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻