logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】白頭佬叫苦主打簿睇有無糧出

2018-06-05

打住勞工組織牌頭鵅u街工」白頭佬(梁耀忠)諗住解散「勞工組」3個幹事件事,拖鬫身茪貐ㄔ撓悃M,繼被幹事話佢無良僱主、要人做義工後,近日再有5個執委辭職,踢爆白頭佬唔民主,根本就係想解僱3個幹事慳返蝙去幫自己「永續參選」。白頭佬噚日終於鐪acebook度貼鬫菑v個聲明出薄A話就話對5個執委辭職「責無旁貸」,但就一句都冇回應過5個執委鴾j踢爆,繼續聲稱一切都係財赤問題,咁咪當交代鷕o。不過,好多同路人都睇唔過眼,叫佢交代財赤問題到底係唔係問題。3名苦主之一就再爆多句梁耀忠齔L良語錄,叫大家月尾打簿就知有冇糧出喎。

早前白頭佬話有財赤問題,「街工」旺角「勞工組」3個幹事鴾H工可能「負擔唔到」,但一直都唔肯認炒人,結果俾3個幹事鶶珧妐`踢爆佢齔L良語錄。件事拖髐@段時間,都未有解決方法,早幾日就有5個「街工」執委請辭,即陳裕詩、江健成、羅維進、龍子維、朱江瑋,佢]仲出聲明踢爆,白頭佬本身同佢]講希望收返「勞工組」開支,去請兩個人協助做選舉工作,到事件鬧大之後,先改口話係因為財赤。

5個執委個聲明仲話,有年輕執委願意共同承擔財赤問題,但佢]連想睇數簿都唔得,白頭佬仲威脅佢]如果執委會肯承擔,佢就率先拎返20萬走喎。5人直言︰「令我們懷疑所謂『財赤』,不過是解散『勞工組』的借口,最終只為排除異己。」

呻窮認裁員 冇講咩原因

成件事搞到咁肉酸,白頭佬噚日終於公開刊出聲明,話自己對會內事務達唔到共識「責無旁貸」;對「街工」無法籌得資源維持組織工作,佢就「深感遺憾」;對5個執委請辭,佢就「惋惜」、「尊重」同「感謝過去付出」。除魕D嚚a同話希望今年內可以穩定資源外,其他咩都冇講過,唯一突破係一直唔肯認自己炒人懮,終於講鬙y「可能裁員」。

乜咁樣都算回應咩?「Siu Ming Chan」質問︰「財赤原因冇交代,教市民如何相信?裁員僅限『勞工組』,教同事如何信服?......總辭聲明講出『街工』內部不民主、會內機制失效、執委會成員資訊不平等,各項問題全無回應,睇唔到你梁耀忠有何惋惜?」

「Yolande NG」就關心3個幹事儮篕痚暋D,一開始就問鬙梏Y佬6月到底有冇人工、佢]仲有冇返工,「作為香港選民想了解返! 因為你們是有立法會議員和區議員的組織,又以勞工權益理念向市民籌款,你們向社會的示範,會對社會造成影響,有需要向大眾解釋!」

「獨派」分子楊繼昌質疑︰「『街工勞工組』用立法會議員開支實報實銷,乜原來這筆錢不用支薪,可以直入『街工』戶口解決財困?願聞其詳!梁議員不想在這裡交代,可以關上門跟icac講。」「Carrie Ching」揶揄︰「個聲明睇落好似咁多執委辭左(驉^職都無咩咁,講左(驉^兩次負上責任,責無旁貸,唔知係(騿^邊度體現到佢負責?仲會唔會討論『勞工組』問題?財務報告會否俾(畀)執委睇?」

「終於蒲頭」 被爆新語錄

3名幹事之一鴾曉君噚日就分享鬙梏Y佬個「回應」,揶揄佢「終於蒲頭」,再爆料話「專責小組約談判都約到5月31日最後一日先肯坐低傾。」佢仲話,白頭佬5月31日仲話唔知6月支薪情況,仲理直氣壯話「梗係」月尾打簿至知喎,霸氣程度真係同「有時間返蟆絡q工」有得揮。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻