logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

九西25/11補選 小麗選唔選都要找數

2018-06-27
■「神駒」又追「小麗老千」數。 仇思達fb截圖■「神駒」又追「小麗老千」數。 仇思達fb截圖

由「小麗老千」劉小麗被裁定喪失立法會議員資格而觸發鴷萿k會九龍西補選,將會11月25日舉行,即係仲有5個月時間畀囍雪N參選者熱身同落場爭凳仔。有傳「小麗老千」今個星期就會公佈會「積極考慮」出選,不過佢筆舊數到??家都仲未還得晒,就係前年選舉時承諾會捐一半人工畀社福組織同「家務義工隊」苤A俾一路狙擊佢鵅u無敵神駒」仇思達「溫提」佢唔好借頭借路走數!

選舉管理委員會噚日公佈,計劃11月25日舉行立法會九龍西補選。選管會發言人話,魒M定補選日期時,要考慮所有客觀因素,包括需時招募同培訓額外選舉人員、票站場地商借情況、選舉物資黿鐘呇P運送,仲有恰當運用公帑原則等,佢]會鬺髡迄ㄕW程序所需鵀w排後,盡快鷎佼囓Z登有關補選日期同提名期鴾膚i。

暗催反對派埋薨屪

「小麗老千」被視為反對派鬗策虜刐鴾鵅uPlan A」,佢回覆傳媒時就口口聲聲話補選日期比預期早,反映反對派要盡早啟動選舉工程喎,咪即係叫班自己友唔好諗佢又會再被DQ住,同佢抬鷖漭算?佢又話反對派要盡快就「Plan B」人選凝聚共識,希望下次「民主動力」會議可以傾掂數咁話。

比「小麗老千」經驗老到得多、但俾唔少黨派「捧」佢做「Plan B」鴾u黨李卓人,亦都同佢統一口徑,話目前最重要係團結支持「Plan A」囿藄蚅陵u。

民協企硬要搞「初選」

但民協唔係咁諗,據悉騿u民主動力」入面一直堅持要用「初選」去決定邊個係「Plan B」。民協主席施德來更加話,會鬗U個月中鵅u民主動力」會議上重申立場,仲不排除鷊|前個別接觸其他政黨,游說佢]轉w。上次「初選」搞到滿城風雨,主角之一鴷薇鞳ufacebook管理員」馮檢基就話唔諗補選住喎,唔知係咪校畬伅‘引爆退黨參選呢個炸彈呢?

一單還一單。「小麗老千」鰜e年選舉鶧},承諾會捐一半人工畀社福組織同「家務義工隊」,仲鶹嬼|工程尾聲用呢樣炾等D打,最後畀佢碌到一席返薄C不過,財到光棍手,佢個「捐一半人工」鴭蚇掑@直都未能兌現,雖然佢話前年10月半份老底已經捐齫q3個組織,但一直都無單無據,被質疑係捐白頭片,10月打後孎韞[係影都無!仇思達噚日就「溫提」佢:「我淨係想知劉小麗『前議員』,幾時先肯兌現選舉承諾,捐返『在任』期間(2016年10月至2017年6月)鴾@半人工出薄H」

建制派方面又點呢?民建聯主席李慧k話,雖然佢]一直認為九龍西同新界東補選應該合併進行,但會尊重選管會安排,而建制派將會更緊密協調人選,最重要係能夠團結不同建設力量。 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻