logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】俾人問私袋 「村長」講身材

2018-07-17

社民連長毛(梁國雄)同廢陶(陶君行)將「聲援」劉霞籌款活動,變成劉霞「冠名贊助」籌款活動,咁儭挭擱鷁M無恥,但總算叫做正面回應。相比之下,同屬社民連龠嶸E銘就成件事淨係見到人]話佢「五短人」,寧願鐪acebook出文大談自己身體部位長短,都唔肯講巀w款件事,反對派時事評論員王岸然(黃覺岸)就出文批評︰「笑人5(五)短身材係好無品,不過就係教育水平低似雄仔(長毛)之流的人慣常之語。村長(黃浩銘)係大學生,識得自嘲之餘仲暗示自已(己)×長,好×幽默咩?」

劉霞突然「被冠名贊助」,咁血淋淋翵さ篢鬗j家面前證明社民連cap水(斂財),解釋唔到籌款,「五短人」黃浩銘咪同解釋鴾j家無從考究翵倩曈’嚃o。香港文匯報日前報道「五短人」俾人追問籌款問題時一直唔答,只係鬧人「五毛」,「五短人」終於有回應,但都唔係講籌款,而係話自己「除了腳短之外,其他都不短於常人,這才是我煩惱最深之處」。

王岸然譏「好幽默?」

特登開post講鑨搹部u公共性」儭傶D,真係震驚唔少人,王岸然都出文質問佢「好×幽默咩?」仲問除鱆齯簳鴝釵傢鉽茼釵@鳴。

不過,「五短人」講到咁私隱鼣’魽A又真係勾起鷚竷薇銗L回憶。「Wing Yin Chan」就重提舊事︰「佢(黃浩銘)話M(搵)個謕f宣示主權,don't u know that(你唔知咩)?」 話說幾年前「五短人」曾經鶬興迅膝x問題時,就話要「去夜總會搵條日本妹宣示主權」,最終俾人狠批佢侮辱女性而俾社民連割席,「五短人」都死死氣咁道鷚p。

從政唔講正經事、唔回應籌款去向,淨係識講鑨洁A「Hung Pok Wong」都揶揄︰「怪唔之得『雷動』都?(幫)唔到啦。講玹搷CB,抵輸!×長有×用咩,用條×同市民溝通咩?」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻