logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】「傻根」祈福「泰」作孽 「門徒」叛變斥昆水

2018-07-16
■傻根一面咒罵被困少年,一面又幫佢]祈福。 fb截圖■傻根一面咒罵被困少年,一面又幫佢]祈福。 fb截圖

「畀灟犒╡琚A我幫你全家祈福魽I」呢句台詞真係老土到騙徒都唔敢用,但自覺係「天命之子」 「城邦派國師」傻根(陳云根),明明早幾日仲話班泰國被困翵炬y少年係「造孽」,應該要「拒絕再被人拯救」,但之後又話要幫佢]「開壇作法」,叫大家「贊助」咁話。咁都諗到可以籌款,真係同路人都睇唔過眼。「城邦大將軍」「藍鳳凰」日前就出文大鬧傻根麊k會掠水神功根本係「祈福黨神棍騙術」,目的都係呃錢。

一班網民就食晒花生,一箭雙鵰咁話「家陣先至知條神棍係智障」,再大笑佢]「狗咬狗」。

「叨光」救少足 「藍鳳凰」炮轟

泰國被困洞穴翵炬y青年日前已全數獲救,傻根再一次覺得係因為自己搞「深夜佛堂」有「功勞」喎。佢鰡洃H行動開始前就「開壇作法」,之後就不斷更新有人被救黈灡均A好似真係有「神」聽到佢鵅u祈福」咁。

個「神蹟」偉大到咁,連傻根鴾H都過唔到自己劗騿C「藍鳳凰」日前就叛變,以「佛門警訊」為題玩踢爆,指出傻根之前就話班「傻仔」造孽,應該「拒絕再被人拯救」,「到今日(7月7日),見美國太空探索技術公司SpaceX同Tesla行政總裁Elon Musk出手相助,覺得勝算大,有光可沾,於是又話自己會開壇作法,等到救到個(鶠^時就可以話自己作法有用有功勞。」「藍鳳凰」批評,傻根呢囓s「祈福黨神棍騙術」,以玄學道術為名,實際騙取金錢之用。

「藍鳳凰」自己都好似做「見證」咁話:「你冇睇錯,呢個係以往受同道敬重鼣窄部A依(??)家為呃香油錢,變成『中國式祈福黨』。而真係信佢法力無邊鵅A其實同上次旺角賣身葬父中招科水鼢撒暀@樣水平,呢孎C智人口適合留響熱城陣營。」疑似係傻根前「信徒」鵅u奇妙棠菜」亦留言話︰「陳雲已經淪落至此,為生計而做神棍,親手搞臭華夏之名。」

網友寸反骨 「神駒」食花生

咁樣派花生法,恥笑開「熱青城」鵅u神駒」仇思達就進一步將佢發揚光大,成班益友都留言食花生。「陳永仁」揶揄:「呢件藍鳳凰同何志光一樣反骨成性。而(M)家狗咬狗骨抵×死。」

「Bianca Silva Guterres」就話一早睇透傻根本質,「家陣先至知條神棍係智障?佢第一次在面書公開講『啟稟玉帝』時,我就已經覺得係唔對路。」■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻