logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【今日之星】「五短」不識「朵」源 豬隊友誤炸長毛

2018-07-16
■「JoJo Wu」恥笑黃浩銘唔知道「五短人」呢個「朵」係出自長毛把口,變魕韘^力鏢。 fb截圖■「JoJo Wu」恥笑黃浩銘唔知道「五短人」呢個「朵」係出自長毛把口,變魕韘^力鏢。 fb截圖

留意龠中舠〞p得唔得?唔好一開口就製造回力鏢啦。早排沉迷同網民嗌交麊壎螺s長毛(梁國雄),有次同「神駒」仇思達嗌交時就攻擊對方「五短身材」,點知俾神駒秒回「『五短身材』係你隔籬個黃浩銘」之後就冇聲出,仲搞到「村長」黃浩銘俾人恥笑,香港文匯報都有報道呢件事。唔知村長係咪想同長毛冤冤相報,76日之後鵅A噚日點名文匯報,話自己「只係腳短」,引埋工黨何秀蘭等人留言話文匯報「攻擊對手外貌,無品」,咁就一大個回力鏢飛返去長毛度。

黃浩銘噚日鐪acebook出post話「其實《文匯報》有所不知,除了腳短之外,其他都不短於常人,這才是我煩惱最深之處」。

除髐薯顙q蘭留言鬧《文匯報》「無品」,仲有民主黨李永達留言話「bad taste(低俗)」。

不過,實情係呢堆說話全部出自長毛把口,香港文匯報讀者、一直追擊開長毛鵅uJoJo Wu」就恥笑話︰「笑×死!『村短』黃浩銘以為『五短人』呢個名係《文匯報》改,原來佢唔知道呢個名其實係佢老死毛哥幫佢改!......成班友罵緊毛哥都唔知。」

係囉,你]唔好咁啦,長毛近日咪唔再同網民嗌交囉,就算唔鍾意俾人話「五短」,都唔使整個回力鏢佢歎謘C■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻