logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

帶埋囝囝赴獅城開騷 克勤太搏被指似超人

2018-09-07
■李克勤邀請陳潔儀擔任嘉賓。■李克勤邀請陳潔儀擔任嘉賓。

香港文匯報訊 李克勤上周於新加坡舉行《李克勤成立三十周年世界巡迴演唱會》,年多沒到新加坡演出,當然是一票難求全場爆滿。今次克勤特別邀請陳潔儀(阿Kit)任嘉賓,去年才剛離婚的她,神采飛揚上台,直言這是2018年首度上台演出,之前一直都只是錄唱片及放假。

新加坡人阿Kit上台後直言,新加坡人真的不及香港人搏命,好像她今年只是錄了隻唱片,然後就一直去玩去旅行,2018年第一次台上演出就是任克勤嘉賓,「我]新加坡人真係好relax,冇你]咁勁!克勤我識你咁耐,你都係日日搏命工作,精力無窮成個超人咁,真係好服你。」克勤就笑言:「我都好想去玩呀!不過到呢個年紀,有得做就做啦,我驚冇得做呀!你11月新加坡演唱會,請我來做嘉賓我都來謘I」

囝囝親近海豚償心願

這次到新加坡,克勤全家也有到齊,所以演出完之後,他就留了兩日,帶小朋友去環球片場及親近一下海豚,「兩個小朋友都想見下海豚,今次終於可以得償心願囉,同海豚游水、跳舞、握手,又kiss kiss,走鶧}都唔捨得,佢]都覺得海豚真係好可愛。」

克勤本月15日又要到佛山巡演, 「佛山係四面台,成個香港演唱會所有製作都搬過去,成年冇吊過威黻捸A之前鰬國巡迴都搬唔到咁大個台過去,冇吊過,所以最近都要練返,又要再排返舞。另外又忙緊錄國語唱片當中,一返來香港就都係冇停咁做洁C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻