logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

薛家燕為保身材忍口

2018-09-07
■薛家燕■薛家燕

香港文匯報訊(實習記者 張雅婷)薛家燕早前擔任品牌美食推廣大使,並為月餅系列拍廣告。家燕姐坦言:「因為世界各地有好多朋友,過去中秋節都要買好多月餅送禮,而今次做美食推廣大使就有好多試食機會,食完覺得好就買畀海外親友,等佢]食完都感受到香港過節的氣氛。」家燕姐笑言任「美食推廣大使」壓力甚大,要了解品牌背景及質素才答應推廣:「因為我]做藝人要有責任感,好多時我]講咩觀眾就信咩,所以唔可以淨係睇錢去應承一個工作。」

她透露今次拍攝過程輕鬆:「因為都係影幾個鐘硬照,擺完甫士就完成,而且可以試下禶s口味。我自己好鍾意食月餅,但褽穨畯蚨t唱會12月舉行,為罏aptain Nancy有最佳狀態,今年都要食少孎啈矰f,自己唔食都送畀朋友食,咁就皆大歡喜啦。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻