logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

嘉穎夫妻檔米蘭睇騷

2018-09-25
■鄭嘉穎與陳凱琳婚後首次以夫妻檔出席外地活動。■鄭嘉穎與陳凱琳婚後首次以夫妻檔出席外地活動。

香港文匯報訊 鄭嘉穎、陳凱琳、衛詩雅、馬思純日前遠赴意大利出席米蘭時裝周,出席意大利高端時尚運動品牌FILA時裝騷,鄭嘉穎與陳凱琳婚後首次以夫妻檔出席外地活動,鄭嘉穎笑指今次工作輕鬆,抱住旅行的心情開工:「當旅行的心情?都可以這樣說的,我沒有來過米蘭,今次非常多謝大會請我和太太一起來睇騷,因為這次是新婚後首次一齊出trip,所以感覺好不同。(想唔想做模特兒行騷?)我?做model?真係沒有想過喎。其實我之前是有去過巴黎睇騷的,但行騷就未試過。但如果有人夠膽搵我的話,我都會夠膽嘗試的!」

衛詩雅就揚言將瘋狂Shopping,寓工作於娛樂:「今次係第一次出席米蘭時裝周活動,所以真係好興奮,出發前一直諗要茷妣m出席活動!今次現場睇騷真係大開眼界,好興奮!我都同經理人講驉A完騷之後要畀時間我去古蹟參觀之餘,仲要留時間畀我Shopping,所以都預髐j出血。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻