logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

基仔掩護周慧敏蒙面唱歌

2018-10-23
古巨基古巨基

香港文匯報訊 內地音樂節目真人騷《蒙面唱將猜猜猜》第三季前晚正式播出,古巨基擔任猜評團新成員亮相現場。今集蒙面唱將「送你一隻千紙鶴」同合唱團合唱的一首《明天會更好》,「千紙鶴」一開口就令猜評團熱烈討論,他們都估「千紙鶴」係周慧敏,不過基仔就不停誤導大家,仲在急口令環節親自演繹粵語版「紅鯉魚與綠鯉魚與驢」打圓場。

除了唱歌,「千紙鶴」仲現場大晒佢模仿簽名技能,睇到在場人士嘩嘩聲!其中一位猜評團成員候佩岑睇到「千紙鶴」的背影,就估佢係周慧敏,仲走去問基仔意見,基仔就故弄玄虛咁話:「我只能說像她,但我覺得不是她。」最後,猜評團成員根據手上線索,最終鎖定「送你一隻千紙鶴」就係周慧敏。當基仔親自走去揭開「千紙鶴」面紗時,先笑住話其實一早已經知道係周慧敏,仲話自己左右為難,在台下忍得好辛苦。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻