logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

「關鍵」例牌冇影有毛用

2018-11-16

Henry Ngan:廿三條係政府草案,只要simple majority就通過。唔好再呃人!

Tommy Chan:如果建制係要動議23條,半年前311泛民失否決權時早就趁機做左(驉^啦。選舉就上樓拜票,選完就影都晤見,感覺被欺騙......唉。

Jeff Chan:重要議案泛民都唔齊人啦,邊使投所謂關鍵一席?致謝議案有冇人知陳淑莊死鬙h邊?

Carman Ko:你D(齱^黨友都唔出席,多你一席又如何?

Hugh Cheung:講關鍵一票前,先攪(搞)掂左(驉^個出席率、投票率先。都唔出席唔投票關鍵一票俾(畀)左(驉^你又有咩用,就算人數多過人都無用。

Ryan Ng:數下呀關鍵一席KOL楊咩橋,佢都佢(鶠^日甩底架(謘^! 真係人唔笑狗都吠。?

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻