logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

曹永廉「冰封」童顏勁牙擦

2019-01-15
■曹永廉獲不少巿民邀合照,人氣爆燈。■曹永廉獲不少巿民邀合照,人氣爆燈。

香港文匯報訊(記者 植植)曹永廉(阿廉)、漢洋與譚嘉荃及星級化妝師Will Or,日前為美容店開幕擔任剪綵嘉賓,吸引大批巿民圍觀,場面墟R,有份主演熱播劇《大帥哥》的阿廉大受歡迎,獲不少巿民索合照,人氣爆燈。

54歲的阿廉,不單止人氣勁,保養得宜的他,近日更獲網民封為「冰封俠」,問到阿廉的美容心得,他笑言後生時沒有特別保養,純天然,但有感近年出現衰老跡象,故此多了關注儀容,多做保濕、敷面膜、Facial等,又會注重健康飲食少糖少鹽,「其實最重要係心態,開心,個樣就會後生。」

催促孤寒蕭正楠派利是

問到阿廉身邊朋友中,覺得邊位跟他一樣保養得宜?他笑言身邊個個朋友都保養得不好,他更點名指鄭嘉穎、黃智賢、蕭正楠老得快,他說:「我身邊個個朋友都keep得唔好,你問我身邊邊個朋友老得好快呢?一定係最老友黥X個,大家都知道啦,嘉穎皺晒皮,另外黃智賢個樣睇落仲大過我,但其實佢年紀係細過我;仲有蕭正楠,有虃@佢可以做我阿哥,佢真係要檢討下!所以鬺琩倥鴾H老得快,不代表我後生,希望佢]注重下,尤其是嘉穎唔好咁勞碌。」

提到《大帥哥》收視高、口碑好,阿廉亦聽到不少同事大讚劇集好睇,令他感到十分高興。農曆新年將至,阿廉表示將陪伴家人四出拜年,問到他會否叫已宣佈婚訊的蕭正楠封大利是給他?阿廉笑說:「今年佢揚晒,都幾大鑊!不過佢好孤寒!唔會封畀我,叫佢封畀我齯p朋友,我囓J女曾經當佢係偶像,雖然佢M家結鰼B,我個女對佢冇晒興趣,但都希望佢會封返封大利是畀佢]。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻