logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

14年前拍《愛與誠》 基仔定欣再續前緣

2019-01-10
■基仔找來老拍檔胡定欣演今次MV女主角。■基仔找來老拍檔胡定欣演今次MV女主角。

香港文匯報訊 古巨基新歌MV《亂世情侶》前日出街。今次MV女主角找來基仔老拍檔胡定欣演出。定欣在14年前曾為基仔的《愛與誠》MV任女主角,今次二人再演情侶,為了儲錢計劃結婚,各自忙碌工作令感情生變,基仔與定欣對此都深有感觸。

基仔與定欣對上一次合作原來已經是14年前,當時定欣為基仔《愛與誠》MV任女主角。講起往事,他倆都互笠高帽,大讚對方完全冇變過,基仔說:「好特別呀個感覺,我]頭先傾偈,都話眨下眼就過鼲搹h年。所以可以再邀請佢(胡定欣)來拍我的MV,我係非常開心。佢拍劇時間好忙,好耐冇為人做MV女主角,所以我在此要特別多謝佢。好多人所講的『回憶殺』,我諗我]今次再拍MV就係喇。」

MV講述一對情侶大家為了儲錢計劃結婚,各自忙碌工作令感情生活有變,女方返office經常OT、男方就在倉務員返通宵班,看似一齊計劃將來,但其實忘記了身邊人。最後有所領悟的基仔跑去定欣公司找她,是一個touching的結局。基仔表示:「為鱄p劃將來,但忘記鰷{在,忘記魖潃茖垣I一齊的最初意義,所以呢隻歌加埋呢個故事,係一個愛情上幾大感觸的古仔。」定欣亦有感而發道:「唔單止係返office工有咁黿〞p,其實我]做呢行都係冇日冇夜,好多好重要的moments或者好似首歌講人與人之間最緊要那份感情、過程中緊扣的感覺缺乏驉C」

定欣勾起打秘書工回憶

在office拍攝還勾起了定欣入行前的回憶,她說:「我做過兩年秘書先至入行,同埋覺得返office呢件事好貼地呀,哈哈。」而今次拍攝MV,可說是定欣「出山」之作,「我舊年五月做完舞台劇之後,就冇做過戲啦!所以今日係我第一日返工,哈哈。我頭先都覺得係時候pick up返。」

除了唱和演,今次MV亦由基仔親自執導,在拍攝過程中提供不少指導,每拍完一個shot,基仔都會走到鏡頭後睇playback,十分認真,定欣表示:「基仔解說MV故事時解釋得好詳盡,今朝在車上面聽佢講時,我已經好有畫面、好感動,可能因為人大驉B或者經歷多驉A對呢屭こ|好感受到。」基仔亦不忘大讚定欣演技一流,「定欣當年幫我拍完《愛與誠》後,一直努力拍劇甚至兩奪視后,絕對係好戲之人!有好多場戲定欣都係一take過,而且有幾個位我都睇到眼紅紅。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻