logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】炒作戲飛屈「洗腦」 抹黑內地挑矛盾

2019-02-11
■網友展示原裝戲飛(右),根本就冇《蘋果》引述鴷y子;另有網友示範將自己嚜☆雃L落張戲飛度(左)。■網友展示原裝戲飛(右),根本就冇《蘋果》引述鴷y子;另有網友示範將自己嚜☆雃L落張戲飛度(左)。

《蘋果日報》以偏概全都唔係第一次。話說國產科幻電影《流浪地球》鬗漲a大收,《蘋果》就大肆報道網上流傳一張印有「只有共產黨可以救地球!」奰葡撩I圖,話咁搞法係「大中國主義」、會「再度鼓動內地民族主義情緒」、「洗腦」喎。有網民就話,張戲飛鵀r係買飛鴾H自己加落去鵅A同套戲根本無關,《蘋果》咁樣借機炒作,無非係為魕棤瞻漲a隉C

盲引自製句 唱衰國產片

《蘋果》連睇套戲都要政治化,近日就以「太空版《戰狼》 國產科幻片3日票房破$5億 戲飛印:只有共黨救地球!」為題,報道話吳京有份演出的《流浪地球》,「獲官媒大肆吹捧」,而有內地民眾晒出該齣電影奰葡慼A上面就印有一行字─「只有共產黨可以救地球!」

報道然後就話:「『有』指,這部電影再度鼓動內地民族主義情緒,搞不好只會淪為另一齣太空版《戰狼》或《紅海行動》,洗脫不了國產電影專『洗人腦』的惡名。」內文當然引用大批「網民」鵅u意見」,話套片係「大中國主義」以及其他更難聽嚜☆隉C

真相係點?其實報道中有提到「網民解釋該行字並非系統自行印出,而是因購票者是『黑鑽』等級會員,能夠在戲票中打上自己想呈現出來的字體,因此才會多出那行字」,但就只得呢一句,直情連求證都費事,而且仲要夾鷅竷薛撋中間,咁樣安排法目的係咩,相信大家都心照啦。

套戲好唔好睇就各花入各眼,但咁樣明屈佢係「洗腦片」就未免太過分啦嘛?有唔少網民就上載鼳]張《流浪地球》,證明戲飛並冇呢一句說話,有人仲示範點樣將自己嚜☆雃L落張戲飛度。「Colaris Zhou」話:「笑死,淘票票鰝鷛|員以上可以隨便打字上去的......」「Billy Guo」亦道:「這些人沒見過,他們根本不知道電影票是可以定製的。」

睇過呢套戲鵅uOk Tang」就「澄清」:「我睇左(驉^套片,唔覺得有『大中國主義』,解決方案最初由以色列想出,最後由各國家既(鵅^救援隊一齊拉撞針,就算吳京撞木星,都是由聯合政府批准先可以動用太空站原料,如果你因為套戲講普通話,主角系(係)中國人而定性為『大中國主義』,咁就太可惜了。」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻