logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【今日之星】李永達有罪 李太慶祝拎光環

2019-04-12
■李永達被判罪成當天,李太陳樹英邀請民主黨黨友食日本菜午餐。 劉慧卿fb圖片■李永達被判罪成當天,李太陳樹英邀請民主黨黨友食日本菜午餐。 劉慧卿fb圖片

「飯民」黿◇有時真係好難捉摸。「佔中九男女」日前被裁定罪成,宣判前後成班「飯民」都講到件事幾咁悲壯,但其實庭外鏡頭背後,佢]又好似好開心咁。日前被判罪成後,李永達老婆就請鬙薔D黨班人食晏,成班人仲笑晒咁開心大合照,「100毛偽人」盤菜瑩子(柯翠婷)亦都話︰「點解你]要為佢]唔開心?佢]好開心喎!」

民主黨前主席劉慧卿星期二鶪鐪acebook出post話︰「『佔中九子』被區域法院宣判九人有罪後,李永達太太陳樹英邀請我們食日本菜午餐。」個post仲有成班人鵀X照,坐鬗介鴽鶗羅F,同一班黨友包括胡志偉、林卓廷、何俊仁、尹兆堅等,笑晒口咁合照。

網民:以為判無罪

乜罪成都要慶祝謍均H唔少人就鶻B慧卿個post度留言寸民主黨班人。「David Poon」直斥︰「不知所謂,鎂光燈後面大魚大肉,在鏡頭前面扮晒洁C」「Joey Yam」話︰「唔講以為判左(驉^無罪。」「Kam Fung」反問︰「咩心態?」「Lai Tin Sang」就模仿黃碧雲口琚J「好在有告你咋,我]先有日本餐食。」「Plum Kwok」揶揄︰「光環已拎,仲唔慶祝下?」

fb專頁「傑出男公關」都留意到呢個咁出色鮥ost,截圖轉載話︰「其實做乜隉H點啊?叫做鬗悁Z廟前收到廿蚊陀地費,成班去篤牛雜賀一賀啊?男公關差囓H為李永達被判無罪!」「拓跋烈」留言︰「哦,咁即係認同判決啦。咁又係鵅A藍血人入去坐咪當生活體驗囉,出返薑j把牳握S無負擔。」「Paco Yung」恥笑話︰「今餐係民主最黑暗鴾@餐......」

被揶揄講珈N腦

有羉竷蟈N唔抵得「飯民」自己嘻嘻哈哈,但其他人批評佢]就好似十惡不赦咁。「Kian Lee」就出文話︰「有時邊有得怪我]口賤?『留案底會令人生變得更精彩』係邊個講謘H係『泛民』新星關鍵一席楊岳橋呀。『只有向他們跪低的人才可參政?』係邊個講謘H群星拱照嚗B小麗呀。『好彩有告你咋,無理由唔告民主黨。』係邊個講謘H係八婆黃碧雲呀。話我]口賤之前,叫你]班×頭用下個腦先講炾掑ㄕp。」

盤菜瑩子就轉載驉uKian Lee」個post話︰「好精警。點解你]要為佢]唔開心?佢]好開心喎!」「Ngan Hok Kin」亦話︰「民主黨幹部食日本牳y祝仲開心過你。」「Hongching Yeung」再寸籪隉J「你班垃圾只係停留鬗f賤呢鑨搷Clv齔{度咋,民主黨力求進步索性去食飯慶祝添。■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻