logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民點睇

2019-06-12

Sean Chen:搶完洁A被人指責左(驉^兩日先出黎(薄^話道歉,咁叫有悔意?仲有開埋人]部機睇完,搶加未經許可使用他人財物,判240小時所謂社會服務令同(罰)$3800,法庭係鼓勵其他人去犯同樣罪行?

Giselle Wong:唔單止笑騎騎,仲要好理直氣壯、覺得自己做得硪搘囓X襄傮|繼續抗爭。

Ka Yin Chau:即係你強搶魖銗L人鴷籉馧央]洁^,閃埋一邊,玩完一大輪,然後再施施然比(畀)番(返)個物主,其實鰣茠k官翵井袕ㄚY冇得益而個物主係冇損失鵅I真係荒天下之大謬!

Jeffrey Yiu:判決相當有鼓勵性,原來搶炡ㄚY判社服,會唔會從此香港多鷛m劫呢?

Pakseng Tam:過要做鷵陪先得。不用坐牢......香港真的與別不同。

Toby Chi:議員真係大哂(晒),做左(驉^非常好榜樣出黎(薄^。

Strong Wan:知法犯法,有前科、無悔意!無理由判咁輕。不單止無阻嚇性,直情變相鼓勵啦!

Candy Ho:提醒在議局(會)返工女士,小心保管你]財物,搶匪無事又返薄C

■資料來源:fb留言 整理:香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻