logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

姜濤被爆醉酒趣事

2019-07-14
■姜濤(左)與嘉賓Anson Lo(右)合唱新歌。■姜濤(左)與嘉賓Anson Lo(右)合唱新歌。

香港文匯報訊 《姜濤一號種籽音樂會》前晚假九龍灣Music Zone舉行第二場演出,姜濤於台上繼續大唱19首作品,當中包括翻唱樂壇前輩謝安琪《囍帖街》、小肥《時光機》及林奕匡《難得一遇》等作品,他並獲好兄弟、組合Error梁業(肥仔)及Mirror成員盧瀚霆(Anson Lo)力挺擔任演出嘉賓。

Anson Lo繼首場演出擔任嘉賓後,昨晚再次與姜濤合唱新歌《B.M.G.》,二人合拍的型格舞步,令台下尖叫聲不絕。Anson Lo昨晚在台上又大爆姜濤「趣事」,指Mirror去年演唱會慶功時,姜濤飲半杯酒已見暈,Anson Lo更大爆:「當時姜濤仲有意識,但偷偷匿埋一角玩手機,我起初以為佢同邊個傾偈,但點知發現佢google(指搜索)『喝醉酒如何解醉』。」

完騷後,姜濤感謝兩位兄弟兩肋插刀擔任表演嘉賓。談到被Anson Lo爆「趣事」,姜濤回憶道:「其實我飲酒唔叻,又唔識猜枚,當日同大家玩包剪K輸驉A原本覺得過髐Q八歲都應該飲返一半都冇乜大問題,但點知飲半杯已覺唔對路。其實人有疑問,上網check係一件好正常翵ヾA咁我飲醉酒狀態,真係需要搵一個解決鴾隤k,我黻答k好值得大家學習,大家如果有任何疑問,可以立即上網搵答案。」

來到第二場,姜濤覺得自己的表現只值66分,比首場演出多加1分,他解釋道:「我仲未睇Playback啊,不過經過首場演出,汲取鷒g驗,今(前)晚已經好少少,但一定仲有好多不足鵀a方,所以保守囓h睇,總會進步1分吧!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻