logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

眾籌7400萬巨款 買音響濟暴行

2019-09-24

縱暴派批出唔夠200萬 分錢給「民陣」搞遊行

個個都話幫「義士」籌錢,你估攭瓵蛂u義士」真係可以受惠咩?由一班政壇長青攝石人,包括陳日君、吳靄儀、許寶強、何秀蘭及何韻詩做信託人鵅u6.12人道支援基金」,由6月中到8月底籌到超過7,400萬蚊,但批出鼢痗絕N唔夠200萬蚊,當中仲要分20幾萬畀「民陣」搞遊行同籌款等音響開支,引起唔少捐款者質疑個基金呃錢。「港獨」分子陳浩天就鐪acebook爆料話,有個「手足」俾人扑傷個頭,想向基金申請醫藥費,結果等到個頭都好返。有網民就揶揄,叫齱u手足」以後唔好話要申請醫藥費,「下次話要整音響。」■香港文匯報記者 甘瑜

對羉智优謠縑A要正當賺錢真係好難,但搞亂香港再叫人捐錢去支援「義士」就易好多。「6.12人道支援基金」月初公開鷚I至上個月28號盤數儱妒p,發現佢]籌到7,428萬蚊,但批錢速度就遠遠比唔上籌錢,只係得唔夠200萬蚊,唔少網民都質疑個「6.12基金」點解批得咁慢咁緊,攬住蝙唔幫「義士」係為乜。

呢兩日,「6.12基金」公開埋盤數儭埜﹛A當大家以為近200萬蚊都係用謊陛u義士」黈伬唌A事實又鰜蛃0監]愚蠢黈蓬琚A原來200萬蚊入面仲有21.9萬蚊係用趨q6月16日儮C行同籌款鵅u音響開支」,然後立法會示威區搞法律講座,又用鱆3萬蚊去「音響開支」度。再睇返,第一個跳樓鴭瓵蛂u義士」,個喪禮都只係批18萬蚊左右,佢鵅u犧牲」仲平過灟腋T。

僅1人次獲「心理輔導支援」

咁到底俾人用謐w款鵅u義士」得到咩幫助呢?煽暴派燿鼣ㄐu宣傳」到「拉好多人」、「傷好多人」、「好多人被迫離開香港」咁,但醫藥費、律師費、緊急經濟支援加埋都只係120萬蚊多齱A幫到132「人次」咁話,確實有幾多人就唔知啦。又例如「基金」為71人次提供「情緒支援費用 / 轉介服務」,事實上咧魽u心理輔導費用支援」黿o1人次。

講數字又唔夠具體鵅A但網上呢幾日都流傳唔少個案。其中陳浩天就出post話︰「有手足被扑傷頭,同『6.12』申請少少醫藥費睇下(鵅^個頭,都好似唔止一個月了,個頭等下(鵅^等下(鵅^都好似已經好番(返)。」唔少網民都留言揶揄,話下次試鴷蚑苤u音響費用」可能方便快捷齱C

「Abalone Cheung」就爆料話︰「『6.12』見自己友住酒店就極速批錢。」好多網民話呢曮}叫「親疏有別」囉。

500元保釋金仲要「借住先」

fb專頁「hkpoliticalmemes」都整鬫n多問題同對話截圖去質問「6.12基金」,但對方就冇覆。纗儭傴I圖包括有獲支援者,竟然咧4,500蚊去應付電話、衣物、交通加生活費,對方都忍唔住話︰「佢當我識光合作用?」有「手足」話自己衰鱄n上庭,打畀「6.12基金」,但對方「乜都唔覆」;有人就咧500蚊保釋金,仲好似只係「借住先」。

有人就直接傳訊息問「6.12基金」點解批得咁少錢、會唔會幫走鬙h台灣鵅u義士」,對方就官腔話要保障事主私隱,所以唔會回應個案跟進情況,網民就反駁︰「蠵大家捐但你地(])咁用真係對唔對得住香港人呀?」

「Chung Cheuk-ning」就出post話︰「『6.12人道支援基金』成日強調自己同『民陣』係分開鵅A基金籌得齔蓬琤u作支援『義士』用途,我×你老×,咁你616『民陣』搞儮C行有乜×炰z由係出612條數?仲要廿幾萬,係廿幾萬買音響喎,『民陣』你老×咁多年褶d活動灟腋T器材係用完一次就掉一次謘H(租器材就更加唔使咁多錢,兩萬都搞得掂!)」

「民陣」呻窮搵「6.12」找數

唔知係咪見人鬧得勁,「民陣」召集人岑子杰就話,因為當時「民陣」財政「不穩健」,所以請「6.12基金」畀錢喎, 但「二十萬已經不是很貴」。「6.12基金」就話,當日「各民間團體齔饈腹A都係為『6.12人道支援基金』籌款,並將善款全數交比(畀)基金。」

呢灝u係信不信由你,但政府廣告都有話︰「咪畀錢中介。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻