logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

劉佩玥揀Bob拍浪漫戲

2020-02-19
■劉佩玥與Bob擺出搞笑甫士。■劉佩玥與Bob擺出搞笑甫士。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)劉佩玥 、陳煒、張秀文及林盛斌(Bob)昨日到將軍澳電視城錄影節目《你估我唔到》。

劉佩玥(Moon)表示受疫情影響,已經有一個星期無出街, 主要是留家中煲劇及執屋︰「我主要看玄彬虃@,佢騿m愛的迫降》裡太吸引,等大結局時我又翻睇佢套舊作《秘密花園》。(想成為「玄太」?)唔使喇,我做小粉絲就得,我都好鍾意女主角孫藝珍,佢禶d笑戲同感情戲都得,我乘機偷師。」問到她最想跟哪位靚仔拍浪漫戲時,劉佩玥竟說︰「如果要鬘彬同林盛斌之中揀,我呢刻一定揀阿Bob,我]係好朋友,平時見佢同太太及小朋友相處,知道佢係個暖男。」她又稱擇偶條件不茩咱~表,最重要是好人和善良。

阿Bob旗下的製作公司生意,近日亦受新冠肺炎影響,不少工作要取消或延期,他說明白現時處境,自己沒特別去計算損失。 阿Bob笑說:「每日見老婆晨早出去幫客睇風水,由早睇到夜晚至返屋企,至有少少咬老軟感覺。(老婆有無睇到香港運程?)問過好多師父,要到農曆三、四月至回順。」

一同主持節目的張秀文聞言即想邀Bob嫂為其新居睇風水,她指新屋是租的,租金比之前平,為安全起見,她沒有親身去睇樓。說到她可有叫緋聞男友「少年食神」Michael代勞?她即說:「唔使,有Bob嫂就得。」阿Bob趁機追問她與Michael的緋聞,秀文即尷尬否認,強調只是誤會。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻