logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】黑護咒病警去死 市民促醫局徹查

2020-04-11
前日有黑醫護詛咒一位因新冠肺炎而入ICU巀給謘u一路好走」,警察人事部昨日下晝發出通告,指確診警長情況非外界所言嚴重。 網上圖片前日有黑醫護詛咒一位因新冠肺炎而入ICU巀給謘u一路好走」,警察人事部昨日下晝發出通告,指確診警長情況非外界所言嚴重。 網上圖片

早前部分醫護罷工,已經令好多香港市民對禷舊暩@極之失望,前日又有黑醫護詛咒一位因新冠肺炎而入ICU巀給謘u一路好走」,引起好多市民憤慨。有網民狠批佢冇人性、冇醫德,擔心佢咁偏激根本唔適合照顧病人,要求佢辭職,希望醫管局嚴肅追究。唔知係咪越傳越離譜,警察人事部噚日下晝都發出通告,話確診警長情況唔係外界講咁嚴重。

網傳一個名為「Tang Jan」頭像全黑髽acebook頁面截圖,顯示該人轉發一條黃媒立場新聞「46歲確診男警肺衰竭入ICU插喉 曾參與3.31驅散」鼣纗D,並配以「一路好走。醫療資源緊拙(絀),希望佢讓番(返)張病床畀有需要鴾H。」鼤D薄言論。

有網民話,鶡黺舊暩@係屯門醫院護士鄧×賢,目前佢個賬戶已鐪acebook搵唔到,但根據網民cap圖所見,呢個黑醫護黈a庭成員「Gnat Jan」、「Unun Tang」亦都係全黑頭像,佢facebook記錄黈扆O亦都係「理大學生報編委會」等內容,可見中「黃毒」已深。

網民斥冇操守冇人性

白衣天使本來應有齔膘}麜度唔見蹤跡,取而代之麉Y涼薄惡毒。網民「Helen Yip 」直言佢「真的好醜惡,正常人都不應該,你仲要係醫護,簡直是可悲」。「劉菲」就質問:「初心在哪?你的人性在哪?你的職業道德在哪?」「Mandy Lau」慨嘆:「 做護士基本條件吾(唔)係要有愛心咩? 佢似乎對人唔係對事,如被她照顧的病人真可憐, 可能一睇唔順眼就......唉!唔該佢轉行啦。」

「鄧偉文」強調:「 任何生命都是寶貴的,不應政治立場蒙蔽了良心,作為醫護人員應要反省,盡失專業操守。」「Jenny Ng 」都話:「點解可以噉(咁)樣? 縱使政治立場唔同,但都係人命一條,係乜洏i以令D人變得噉(咁)偏激,冇道德可言?」「Bmyw Wong」怒斥 「黃人便是如此,你吾(唔)同意佢,佢就要你死,如同法西斯,容不下異己者。」

「Kelvin Hun」就擔心「 無醫德既(鵅^人,仲可以行醫照顧病人嗎?」「Lau Erica 」就要求佢辭職「你應該讓返個位比(畀)真正有愛心同為市民服務幭@士。」「Leung Leung 」就認為「一定要追究黑心醫護。」「Rachel Ng 」就批評:「醫管局一路唔做洁A 呢班黑護就越褻V放肆!」

有市民已在網上發起向醫院管理局行政總裁、屯門醫院行政總監、屯門醫院護理總經理、食物及衛生局局長、醫院管理局主席、特首辦等發信投訴,要求解僱相關的黑醫護。 ■香港文匯報記者 文根茂

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻