logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民:下屆變「已完」 訟黨點會撐

2020-04-11

Mei Kun Sam:因為怕被拉落水!自保呀!

Siu Man Chan:她(陳淑莊)自己跳海,公民黨祇(只)係見死不救隉I

Ngai-kong Enea Wong:大狀最講著(荂^數,無著(荂^數你做丫?

Tam Patrick:睇下(鵅^林子建(健)就知啦,齱]民主黨)隊友全部失蹤。

Cho Chi Wan:攻(公)民黨成員個個都係精甩尾!勢色唔對各顧各,雞飛狗走話之妳啦。

Grace Sam:就如「佔中」、黑暴、黑護罷工一樣,只會利用,有事時幕後黑手就消(銷)聲匿跡。

Herman Poon:立會選舉才是戲肉,你死你事,這時候盲M(撐)會影響扮(辦)大事的「泛民」議員,真係大難臨頭各自悲。

Billy Yeung:公×黨不會浪費資源,損害名譽,賠上政治本錢去替一個下屆不再是議員的人出頭護航!

Keung Yu On:(陳淑莊)就來變負資產了,還有人理她?「販(泛)民」有幾個真正係為理念、為公平公義出來撈鵅H睇怕好難搵到啦?

Fu Tsun Hung:任期將完,加上不能再參選,如果一開始就找個理由,道歉辭職就無事,兼契x聲。但性格使然,現在做甚(什)麼也千夫所指,是公民黨負資產了!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻