logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】賣罩唔公開產地 「中箭」涉違商品例

2020-04-11
■「中箭」口罩寫「NOT  MADE IN CHINA」(紅圈示),卻無寫產地在哪裡。■「中箭」口罩寫「NOT MADE IN CHINA」(紅圈示),卻無寫產地在哪裡。

所謂「橋唔怕舊,最緊要受」,講緊麉Y2月靠賣高價口罩捐款鵅u中箭(香港眾志)」。話說曾鼓吹「港獨」同「自決」鵅u中箭」日前忽然「愛中國」,一度聲稱以258蚊嚜钂謗磉]「辛苦搜羅」返鴾f罩,話扣除成本鵀炫q會用於支持抗疫同「抗爭」,但轉頭就俾大批網民投訴買一盒口罩會被扣10次錢。點知仲未交代退款完成未鵅u中箭」已經「食過翻尋味」,稱最近又採購鷞L百萬個口罩,將以100蚊盒鵅u成本價」賣畀黃店發售,但就自行製作新包裝盒,唔肯公開批口罩翵虓膠a。有此前疑「被捐款」麰W主即刻出蟆l數,大鬧「中箭」唔公開口罩產地,已違反《商品說明條例》。

「中箭」秘書長黃之鋒(河童)噚日舉行發佈會,聲稱由於上次公佈鰬x都拉斯採購口罩後,「引薑j批中國商人到當地搶購」,導致鶣鴾f罩價格急升,所以今次拒絕透露來源地喎。

上次被呃錢網民現身追數

大批上次被「中箭」呃錢嚘竷薛Y刻現身追數,「Teddy Yip」一蟈N問:「商品(說明)條例要講明產地的。上次收多左(驉^齯f罩錢幾時退?」「Kamtat Cho」亦重提舊事:「『眾志』用中國產品當香港人水魚,一盒口罩近三佰(百)元,簡直當港人低能!」「Amber Miller」就問:「又準備發國難財?」「Hunter HK」就話:「又褻嬰熇V詐圈!」

其實,近日唔少人都擔心會買到劣質口罩,消費者委員會、海關同警方都曾呼籲市民唔好買來歷不明鴾f罩,今次「中箭」講明唔夾開批口罩鼤ㄕa,淨係話獲得「美國材料和試驗協會ASTM」第一級認證。

網民指重新包裝肉酸

「Kwai Fong Chow」就質問:「無產地唔知會唔會係老鼠貨?重新包裝咁肉酸仲用到$100/35個咁貴謐w期(款)!」「Alex Chan」揶揄:「淘寶貨點敢講比(畀)你知呀!」「Jalan Luk」就指:「中國制(製)造可能好的,最怕係山寨口罩『廠』!」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻