logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

家燕想帶七百萬人跳舞

2020-05-23
■薛家燕「抗疫十字步」可謂家喻戶曉。■薛家燕「抗疫十字步」可謂家喻戶曉。

薛家燕表示:「今次疫情期間令我最難忘係大家互相守望、互相關心,好似疫情爆發初期,大家都唔夠口罩、消毒用品、廁紙,甚至衛生用品, 但藝術中心嚝ル矷B家長同公司同事都會關心問我夠唔夠用,朋友又會送口罩畀我,呢份情係好難得,仲有子女對我好緊張,見我去街就要問我去邊,要報告行蹤,身在美國鴾j女睇facebook,見我做節目直播冇戴口罩,又會好緊張叫我快衋鼓薴f罩,香港人鬗策葫戔○ㄕn守規矩,做返自己鴷誘嚏A大家發揮團結、凝聚麰輕鈭諯哄A希望疫情盡快遠離我],而這段期間對我鴾H生觀亦有所改變,第一係健康好緊要,一下子遇到身體有唔舒服,就算做好所有事,都冇福去享受,我呢十幾廿年忙到不得了,後來發現要靜下來多灡伅※策菑v翵ヾA同埋了解身體嚜搨n,M家最需要食滋潤補品,同每日做運動,個心唔好只掛住工作,所以個腦諗住安排緊冇疫情就去環遊世界,就算去十幾日都好,因為我今年七十大壽喇,趁行得食得就去,呢個係志在必行。」

家燕笑說:「如果全球疫症可以鬗筏茪諵漁囓╮A我願意帶領全港七百幾萬名市民一齊跳十字步作交換。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻