logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

《殺手》硬撼鄭浩南《地產仔》 陳豪樂見百花齊放達到雙贏

2020-07-01
■ 左起:宣萱、陳豪和滕麗名出席劇集煞科宴。■ 左起:宣萱、陳豪和滕麗名出席劇集煞科宴。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)陳豪、宣萱、滕麗名(阿滕)、羅仲謙、洪永城、林穎彤及鄧佩儀等,前晚到太子出席無釆@集《陀槍師姐2020》慰勞宴,當晚筵開11席,由幾位主要演員負責夾錢埋單。

近期一劇接一劇的陳豪,拍竣《陀》劇後將會接拍新劇《飛虎3》,近日正積極操體能,他笑指以往只茩娃m肌肉,現時年紀大了需要操體能。談到他主演的新劇《殺手》前晚首播,對撼鄭浩南主演的ViuTV劇集《地產仔》,陳豪說:「拍劇梗係希望有人睇,唔會因為自己而話人]唔好,希望大家都有好成績,百花齊放。(會唔會睇《地》劇?)坦白講M家好少睇電視,但希望多齯H支持。」

宣萱拍劇4個多月幾瘋癲

宣萱表示回想拍攝這套劇都有4個多月,感覺幾瘋癲,她說:「當時個個戴口罩,政府不停叫你留鰜峊齱A但我住鶣蛈n多外國人都冇戴口罩,然後自己不停咳嗽,但又不能夠放假,又怕傳染畀人,所以開工初期都有無形壓力。」對於拍攝時幾位男演員輪流受傷,她坦言見到這個情況都很擔心,即袋定護身符開工。

阿滕就苦笑稱疫情期間開工,因為限聚令,不可以在外面拍,很多街戲改為車戲:「劇組鬗膝qset晒車cam,然後我]隄[車出去拍,拍完再隍薴膝q,咁咪冇聚到囉,我覺得呢下好洁C」

宣萱表示會先休息,再執屋、陪狗、整牙及做身體檢查。阿滕笑指之前因為美容院關門,自己經歷了斷手指甲、甩掉眼睫毛的日子。宣萱即教她自學gel甲很簡單,她有時都會自己整指甲。除了《陀》劇,她們又合作拍電影版《尋秦記》補戲,待不用隔離,便回內地開工。

提到早前馬蹄露姪仔馬米高出書暗指在TVB拍劇時被阿滕欺凌,有備而來的阿滕笑說:「我最憎畀_人坐,(同對方有冇合作過?)我完全唔記得,同埋我鍾意自己帶_,(畀唔畀人坐?) 隨便坐啦。」宣萱就力撐阿滕:「唔緊要,我]都做好多『冇做過洁z。」

對於莊思明日前拍外景時,放在服裝車上的手袋被人偷去,她懷疑是閉門失竊,阿滕表示平時開工會將私人物品交給助手保管,所以不用擔憂,如果沒有助手的話,她建議找相熟的梳頭、化妝、服裝朋友幫手看管。

羅仲謙 (謙仔)與洪永城(Tony)一起受訪,之前為拍劇留了幾個月鬚的謙仔,劇集煞科即剃鬚,問到此舉是否囡囡最開心?他笑說:「佢Keep住高傲,望我一眼就望其他地方,但老婆見我冇鬚就好滿足,(囡囡改鬫W?)搵人改驉A等百日宴先公布。」

謙仔爆洪永城很快當爸

近日與女友展開同居生活的Tony,被問到何時當爸爸,被謙仔大爆他都很快會做爸爸。說到有相士批他與女友梁諾妍同居容易有BB, 問到Tony 是否急茈秅p朋友?會否未婚產子?他笑說:「問得咁仔細,我點樣回答?都係朝茈膨`方向進發,總之有好消息會同大家講,我係Ready,(準備好做爸爸?)都可以,都差唔多年紀,阿謙細過我都做鱆赤芋A不過唔使計劃太多,自然就學到做爸爸,都會向阿謙取儭g。」

謙仔就笑謂陳豪過了他兩招,他就再教Tony。他又指拍劇時也有向陳豪取經,得悉小朋友未夠一歲已安排返Play Group,感到非常有壓力。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻