logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

父轉贈古董車 林德信好愛惜

2020-09-10
■ 林德信■ 林德信

香港文匯報訊(記者 李思穎)林德信(Alex)日前駕駛有30多年歷史的古董七人車為網媒做訪問,他透露古董車是7年前由爸爸林子祥轉贈,其間花上整車的費用,足以給他購買一部新車,不過Alex依然對這部充滿童年回憶的古董車愛不釋手,每日都是「約會」一次出外,好好愛惜它!

Alex細訴跟這部古董車的深厚之情:「呢部車之前係由爸爸順}鵅A所以我同妹妹都有極多回憶,我記得細個鶧},我]成日坐最後排,向後面屭扇粥俯y!到我手雲ㄕ8年時間,咁多年加加埋埋整車嚙,我估都夠晒買一架新車,所以有好多責任!」

縱然古董車開支大,但無阻他對愛車的狂熱,更用「人」比喻愛車,認真瘋狂:「因為香港天氣問題,你一唔催就好易壞,你要好錫佢、好了解佢,你一唔掂佢就會發脾氣,所以我日日都會同佢去一次街。咁多年我Daddy都鍾意隅恣A佢好少會畀我車佢,反而得閒會車麊B友去海灘咁囉,佢]都讚我手車好,唔會Chok韔hok懱搳A係一個安全司機。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻