logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

饅頭張告「手足」 「黃店」群起攻「龍門」

2020-09-13

要團結成日內訌鵅u黃店」?搵個共同敵人就得啦。「人血龍門(龍門冰室)」老闆饅頭張(張俊傑)控告前員工楊朗誹謗一事引起軒然大波,除鷚竷襄s起狙擊,多間「黃店」近日都聯合起褸鴽傸C頭張。其中同「人血龍門」最多牙齒印鶧鵅u黃店」,噚日一齊發售鶗輕汍S饅頭張黑歷史鵅u抗爭」文本《消失了的聖誕卡》,有網民仲發現楊朗早前經常幫襯「人血龍門」鵀犒奰Y「大渣哥茶記」,令人懷疑呢堆「黃店」為鬙捶I「人血龍門」呢個生意勁敵,所以暗地搞場大龍鳳。聽落去好似天馬行空,但騿u黃絲」鴷@界就真係乜都有可能鵅C■香港文匯報記者 鄭治祖

呢件事最令「黃絲」不滿鵀釣熆I,一就係楊朗係被律政司起訴暴動罪鵅u手足」;二就係饅頭張搵鰶﹛u黃絲」覺得係「藍營」麉蒏v樓。潛髐臙X日巀C頭張前晚就騿u人血龍門」facebook專頁回應,話佢對楊朗被起訴暴動一事亦「深感不公義」,但同佢告楊朗誹謗完全係兩件事喎,仲話佢搵鴾j律師王加豪,曾經鰡蝞雁^告鍾劍華誹謗一案中,為鍾劍華抗辯。

轟張搵「藍」律師樓

唔少「黃絲」網民睇完都繼續炮轟饅頭張,但「MH Pang」就解釋,大律師必須經律師轉介聘用,反問如果饅頭張搵鵀膨o源律師樓係「藍營」,點解仲會轉介一個「黃營」律師?佢仲狂寸楊朗唔止誹謗「人血龍門」,仲誹謗埋江得源律師樓係「藍營」??!

不過,「Cecelia wong」依然唔理:「張生點解成篇文都冇提過江得源律師樓?係咪心(身)有屎唔敢回應?」「Stephen Chow」就覺得饅頭張咁做都好合理:「如果我要告一個人,我會搵一個有把握麉蒏v,定搵一個會企係(騿^被告果(鶠^方麉蒏v?如果我告楊朗,我都未必會搵一個有機會同情『手足』麉蒏v。」

「黃店」抽水唱衰張

日日想打沉饅頭張鶧鵅u黃店」梗係唔會放過今次機會,其中「甜一刻」就聲稱佢]有員工因為同饅頭張有錢銀問題,過檔之後講鷵C頭張好多衰洏X薄A又強調佢]咁憎「人血龍門」絕對唔係想搞分化喎;另一「黃店」「新景園咖喱小廚」就話佢]永遠企騿u手足」同「雞蛋」一方,大鬧饅頭張「人面獸心」、「衣冠禽獸」。

經常狙擊「人血龍門」鵅uAnita Wong」就話,饅頭張愈係唔想大家睇到楊朗踢爆佢衰鶗說m消失了的聖誕卡》,佢]就愈要廣傳,仲話如果大家想買呢本書,可以幫襯「水門泰式雞飯專門店」、「光榮冰室」、「Let's Jam」同「陸陸雞煲火鍋」呢齱u人血龍門」最憎鵅u黃店」喎。睇到呢度真係不得不佩服「黃店」鴷芛N頭腦,鬘替ˉ臚H、聲稱幫緊楊朗鵀P時,仲可以順手賣書,真係一箭三鵰!

攬炒區員湊熱鬧博曝光

除驉u黃店」,攬炒派區議員趙家賢亦蟈篥鷎x,又話自己多次同協助「黃店」告急儱車埡p絡,肯定對方係真「手足」喎,點知「Mimi Chan」就話:「多此一舉!你唔講我都知佢係『手足』啦,無啦啦又話自己同人有關係,博咩呢?」

「Anita Blue」則貼出一張楊朗幫襯「大渣哥茶記」麍菕G「(楊朗)去『渣哥』度商量點樣繼續鷅穭W面嘈,都唔去搵張生傾,知咩事啦!」「kacy Lee」就懷疑:「電視劇好多呢虃@情,平時大家互搶手(生)意,見到有龍頭就眼紅人]搵得錢多,夾埋一齊搵個楨閉銣C佢,少個敵人之後先再慢慢爭」。「Mary Li」就話:「點都好,張俊傑係賤人就係事實,呢齱y黃店』都唔好得去邊。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻