logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

周慧敏選歌要求高 考慮太久遭截糊?

2020-09-14
周慧敏(左)及音樂人伍仲衡(中)擔任壓軸嘉賓。周慧敏(左)及音樂人伍仲衡(中)擔任壓軸嘉賓。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)許文軒(Edmond)主持的J2音樂訪談節目《我們的音樂時代》,最後一集邀得周慧敏(Vivian)及音樂人伍仲衡(Harry)擔任壓軸嘉賓,二人大談相識到合作無間的關係,Vivian笑指聽到Harry寫給她的作品《無雙譜》,聽到毛管戙。

伍仲衡表示早在中學時期已為周慧敏鋼琴伴奏《天荒愛未老》,可惜當時未有合照,幸好上天對他不薄,讓他結識到Vivian。Vivian說:「2006年矞圁arry,我好多年冇做騷,諗住造隻新歌,不過一定要最鍾意,最琱艉竷至會錄,當時Harry的確寫鱄犖q畀我,經過一輪考慮,到我話畀佢知我要首歌時,首歌已經賣驉A最後首歌變鷛角d嬅鵅m原來過得很快樂》,既然遇唔到一首自己好鍾意嚘q就不如唔出,所以鶡葩N冇新歌做騷。直到2011年開演唱會我]先第一次合作,佢寫鱄滿m無雙譜》畀我,其實我對旋律好腌尖,但一聽個Demo已經好鍾意,好感動,佢鴽@品最令我毛管戙,到佢再寫《咖啡在等一個人》畀我,我亦一聽就滴鰷散。」Harry說:「畀Vivian聽Demo,佢冇感覺曮Y唔會覆,即刻覆我豅emo,真係好鍾意,《無雙譜》佢唔夠2分鐘即刻回覆我Email。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻