logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】饅頭張被爆「理大戰」夾《蘋果》做騷

2020-09-16

以為叫得多「不分化、不割席、不篤灰」就會互相扶持?到頭來咪又係為鱆妣馱H血饅頭而互相開片、鬥個你死我活。呢排人血龍門(龍門冰室)老闆饅頭張(張俊傑)因為告揹住暴動罪鵅u手足」誹謗,做驉u黃圈」公敵,多間昔日同路麊齒W「黃店」日前仲同日鐪acebook加入圍剿,大爆饅頭張不過係做騷上位,搞到當饅頭張神咁拜鵅u手足」今次無眼睇。

告「手足」被「黃店」圍剿

饅頭張早前俾前伙記楊朗爆佢點刻薄夥計、欺騙「手足」後,決定要告楊朗誹謗,而楊朗隨即發聲明稱自己不過係「陳述事實」,反指饅頭張今次請「藍律師」告「手足」係「其心可誅」,唔少「黃店」都齊齊鐪acebook發長文數臭饅頭張。

「黃店」「水門泰式海南雞飯專門店」就以「家政堂的一天」為題,大爆饅頭張在理大被暴徒佔領當日,去到理大校園內幫「手足」煮飯只係做騷,打完卡就走鬙h。

踢爆做樣教學生煮飯

佢憶述,當大家密密煮飯時,「唔×知邊×個記者(網上截圖顯示為《蘋果日報》記者)細細聲講,『唔好意思,可唔可以借個位比(畀)張生,佢黎(薄^教學生煮飯』......個×街同隊crew(攝影隊)影×完相D(齱^野(洁^掉×返係(騿^到(度)就走×左(驉^去。」

「黃店」「新景園咖喱小廚」都發帖話:「再重申多一次,支持告『手足』誹謗鴾H......新景園唔歡迎你地(])!」「陸陸雞煲火鍋」都發帖爆粗鬧饅頭張:「成×日話幫年輕人?幫條×呀......如果你仲支持個加害『手足』鴾H,唔好意思,麻煩你過住(主)啦。」「光榮冰室」就發帖講:「本是同路人,相煎何太急。」

網民笑「黃絲」盲撐釀惡果

有「黃絲」就話已再三跌眼鏡,今次唔割唔得。「Jane Lam」話:「舊年之前食過(人血龍門)一次,食品好一般,所以冇再去幫襯,之(前)發生屭......當佢畀(俾)人冤枉啦。再後來同『黃圈』割席,當佢要做生意冇辦法。但睇到自稱『良心店』竟然告『手足』誹謗罪,仲要搵藍血事務律師提告,真係辣荇矷A有冇搞錯,我究竟睇緊曮吠ost(帖)呀!」

「Isle Sam」都笑班盲撐友無腦:「係啦!由著(荂^晒西裝立(蠟)晒頭去煮咖哩到而(??)家告『手足』!......但仲有人當佢係神咁拜不可侵犯!一早話條友係×街,就話人『鬥黃』『分化』,而(??)家露出真面目勒(苤^!醒未呀?繼續幫襯俾(畀)錢佢告『手足』!」「Wing Owo Ng」就覺得盲撐鴾H都有責任:「要怪就怪班一直盲撐鴾H啦,呢隻怪獸佢]有份做出謘C」

「James Bryant」就唔明點解唔鬧埋吹捧饅頭張鵅m蘋果日報》:「點解唔講埋個記者就係《蘋果日報》記者呢?姐(即)係將龍門『造神』,但你]又話將賣月餅嚙捐晒比(畀)佢果(鶠^份《蘋果日報》呀!」 ■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻