logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「黃絲」盲撐食「黃店」 中伏呻笨俾人笑

2020-09-16
■「黃絲」大鬧龍門冰室麰鼓娃霂懇L進步。 fb截圖■「黃絲」大鬧龍門冰室麰鼓娃霂懇L進步。 fb截圖

「黃絲」不斷高叫要撐「黃店」,不論好醜死都要撐,但正所謂把口講乜都係假,個胃就最公正,就算盲撐極都有頂唔順鴾@日。「黃絲」「Chik Wg」近日就騿u黃絲」吹水圈「51黃金良心圈」上大插最多牙齒印鵅u黃店」「人血龍門」賣衋講就天下無敵,擺落口就好鬼難食,話以為佢]俾人插到死會有孎齔翩A「點不知都係咁×差,蠸皛虪糬囓革K(w)。」

「Chik Wg」話,「人類總要犯同樣錯誤」,提到自己食午餐時見到「人血龍門」有個食肉獸餐,初時諗住雖然之前佢狪灟飽A但咁耐應該有所改進,仲講到話係米之蓮秘方??,「心諗差極都有個普(譜)掛(N),點不知,真係×老×。個餐湯係一包包即食湯,仲要未×開,成包咁比(畀)你。」

「Chik Wg」再講,「個牛扒先係重點,鶠]個)扒黎(薄^到我仲×嬲,鋸個(鶠^舊(翩^野(洁^鋸到我隻手冇力,×你老×米之連(蓮)煎牛挑扒會煎×到全熟? 你知唔知我之前係(騿^龍門(冰室)食×完個中服(伏)牛扒,個心理陰影有幾×大,今次我鼓起好大勇氣黎(薄^食,你比(畀)的(齱^野(咁)ge(鵅^野(洁^我食? 我係(騿^花園(餐廳)lunch(午餐)鋸個扒都係$ 7x 。」

食食鵅uChik Wg」都頂唔順,再發帖講要轉飯堂,問其他「黃絲」有無好介紹,又講自己平時鷃囡r灣時代廣場返工 ,因為減肥做健身要食高蛋白低碳水,「平時都係食花園鋸扒/龍門、通粉雞扒蛋。又話自己已經真係食到悶,仲有邊的(齱^茶記冰室有意粉、通粉雞扒、牛扒蛋?唔要焗同炸」云云。

「難食都要笑住話好食」

此帖一出,唔少人都好有共鳴。「Fanny Kwok」就話,「去黃店食,同食垃圾冇乜分別,但冇辦法糮Y鍾意食垃圾」﹔「Shirley Ng」亦講,「笑左(驉^,撐就要撐到底唔好彈。難食,硬食完,仲要笑住話好食,舉晒姆(拇)指先為之撐。識唔識中文呀佢地(])。」「Jennifer Chow」就好抵死咁話:「路係自己揀!屎係自己食!」 ■香港文匯報記者 郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻