logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

余香凝自爆醉酒大鬧婚宴

2020-10-17
■吳嘉熙(右)與余香凝自爆飲醉酒的「瘀事」。■吳嘉熙(右)與余香凝自爆飲醉酒的「瘀事」。

香港文匯報訊(記者 文芬)吳嘉熙(Cheronna)日前與傳出喜訊的余香凝(Jennifer),近日現身網台「後台」接受訪問宣傳新歌,更大談飲醉酒經歷。余香凝率先自爆,曾參加婚禮飲到「斷片」出醜:「當時第一次去海外婚禮,其實同主人家唔係好熟,但係好開心啦,我衝出去玩Game鬥飲酒,咩酒都溝晒!最後印象就係第二道菜,咁就去到第二朝早,清醒返之後,我同朋友講『尋晚冇嘔都幾叻』,點知望一望張床,全部都係嘔吐物。之後朋友問我頭有冇痛,原來我尋日堅持飲酒,推低躟U酒麊B友,自己都撞鰹I牆,成個過程完全冇印象。」

吳嘉熙就話自己飲醉酒會嘔「黃膽水」,試過醉住酒陪家人掃墓,她笑指性格「好癲」,曾被舊愛逼到發惡:「我覺得自己性格惡頂個位係太直腸直肚,有時係唔畀面鵅A另一角度睇就係好誠實囉。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻