logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

Like靚女相被發現 鄧健泓即Unfriend對方悟d

2020-11-16
■鄧健泓幫手證太太石詠莉未懷孕。■鄧健泓幫手證太太石詠莉未懷孕。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)林曉峰(阿Lo)與練美娟為ViuTV主持的全新節目《調查男女》,昨日請來鄧健泓(Patrick)與太太石詠莉(Sukie)擔任嘉賓,二人首以夫妻檔上遊戲節目,Patrick說:「 因為太太係豬隊友,一蓿瞄搳A ( 答問題時有冇出現分歧?)通常我會讓Sukie,但我贏到讕妒奕ㄜn畀佢充公,我鴽Y係佢鵅A佢鼣ㄚY佢鵅I」Sukie聞言即笑說:「梗係啦,唔係畀邊個?」Sukie又稱不單知老公有幾多身家,就連他的銀行密碼、手機密碼、社交平台賬戶密碼全都知道。

Patrick自爆曾於社交平台上Like靚女相,但被Sukie發現,他說:「返到屋企佢黑面問我點解Like人]3年前張相?」Sukie說:「Like3年前麍菕A即係睇鬫n耐,佢又留言讚人靚女好Fit!」Patrick笑謂當時即在老婆面前Unfriend個靚女。另外,身蚚P身連身裙的Sukie被懷疑有喜,Patrick即搞笑當眾掀起太太的毛衣又拉緊連身裙澄清。

而早前驚爆和康子妮(Lily)離婚的阿Lo,首度現身公開活動。阿Lo表示上月26日由內地回港,問到他可見到好友錢國偉(Wilson)最後一面?他說:「唔使親身見,可以用Facetime。」他指Wilson 是他認識的朋友中最堅強及意志力最強的一個, 在對方患病過程中,他在Wilson及其家人身上學到很多。

林曉峰樂意接受新戀情

談到他又可適應單身生活?他帶笑說:「我OK,習慣, 人去到呢個年紀要諗跟住點, 就係要開心,難得大家開心,現在個選擇係大家都開心。」他指離婚決定是雙方協議,事前亦有開家庭會議,屋企好開明,兩個兒子亦好明白。他又稱與前妻再見亦是朋友:「做朋友仲開心, 之前我唔鰣輕誋ily都有幫手照顧兩個仔,(有傳黃翊介入你]黿B姻?)唔係事實唔回應。」

說到轉投保險業的Lily疑跟保險公司上司傳出戀情 ,阿Lo大方祝福對方,只希望她開心,問到可會幫襯Lily買保險?他笑說:「唔使Sell,有撐Lily。」至於他也樂意接受新戀情。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻