logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「黃店」員工漏檢 網民批「抵罰」

2021-01-30
●「Villa Villa 」員工因未檢測被罰款。 香港文匯報記者  攝●「Villa Villa 」員工因未檢測被罰款。 香港文匯報記者 攝

變種儱s冠病毒愈褶U勁,而「黃絲」鼣Q害妄想症似乎亦隨茯戔ˍ傴堙C特區政府前晚鬘_角錦屏街東發大廈A至D座採取「封區」檢測行動,封鎖範圍內鵅u黃店」「Villa Villa Cafe&Bar」7名員工,因為過晒鐘都冇檢測而每人收5,000蚊罰款鴽i票。被罰錢麰工唔順氣,仲聲大大話佢]鰫惜熊鬫迂蒆冇人通知要檢測。有「黃絲」網民就聲稱政府有心打壓「黃店」,但更多網民批評店員唔主動詢問,所以抵佢]被罰錢。

「Villa Villa Cafe&Bar」負責人噚日向傳媒聲稱,前晚「封區」時被警員要求返回店內等通知做檢測,至噚日朝7點過晒檢測時間先走去檢測站,結果被票控,又聲稱「睇晒」成晚鼣爰藿q視,全晚都「冇人」拍門,覺得票控唔合理,故已就罰填寫解釋信同準備上訴喎。

有網民鷏茤髽acebook問,究竟鰜岈穈炾檛堶情A係咪一定要留鶺廳等人通知檢測,定係可以自己去檢測亭排隊,結果「Villa Villa Cafe&Bar」就自爆:「晚上大約7:00同我]講凌晨2:00前會做檢測,等到3:00都未有人來,而(??)家出告票罰每人$5,000。」「William Cheung」就妄想症發作:「根本就係『黑警』睇唔過眼『黃店』玩『政治打壓』!」

網民譏:全世界都針對佢]

不過,唔少網民都覺得涉事「黃店」抵死。「司徒正一」就話:「淨(剩)係呢間位於東發既(鵅^『黃店』出事,東發仲有唔少餐廳都無(冇)事,又係『黃屍(絲)』裝(贓)警察既(鵅^局。」「王安石」亦覺得好笑:「YC(『黃絲』)自我膨脹,覺得全世界都針對緊佢]。」「Sukie Cheung」就??頭:「住戶都是落樓排隊驗,佢地(])有手有腳又唔係啞,做乜要等人黎(薄^幫佢]驗。」

「Theo Lau」就質疑涉事「黃店」扮洁G「有閉路電視做證就放段片出來啦,仲要係全晚全部,唔係一分鐘喎。」但「Kongteeb Wittaya」就話:「咪玩啦,成條街封晒,成晚溜溜(流流)長,又係地舖,大大個檢測站對著(住)你正一正,又咁多人排隊,唔好話比(畀)人知你完全唔知乜洠が捸I」

民政事務總署噚日回覆香港文匯報查詢時就話,被票控者鶶q知書發出後21日內交罰款,就可解除通知書上指明罪行麊k律責任,而被處罰款人士如有意就該罪行麊k律責任提出抗辯,可書面通知主管當局。 ●香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻