logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【貴圈真亂】與警合作即成「鬼」 攬炒區會爆內訌

2021-03-26
●被人質疑係「鬼」黿蝚f堅,反咬某囍P事夾埋助理騿u連登」屈佢。梁柏堅fb截圖●被人質疑係「鬼」黿蝚f堅,反咬某囍P事夾埋助理騿u連登」屈佢。梁柏堅fb截圖

內訌對攬炒派謠縣w經係家常便飯。有網民近日騿u連登」開post,批評由攬炒派主導幮W仔區議會,早幾日竟然通過髐@項講明會同警察合作黻岉部A仲回帶話灣仔區議會幭顗ㄛ議員已經唔係首次倒戈,質疑某囍蛜晼u民主派」巀陪私下同建制串通喎。有被質疑係「鬼」巀陪不甘示弱,鐪acebook開post反咬係某齱u同事」唔抵得,所以夾埋助理騿u連登」開post搞事,究竟件事鴾滷‵Y點鴭O?

網民「Revale」近日騿u連登」開鱄蚚D為「『警世』建制派已成功攻陷灣仔區議會」鮥ost,內文稱運輸署多年薑@直想移走銅鑼灣利園劗鵀璊H專用區,畀更多空間車輛行走,但區內街坊一直都好反對喎,於是攬炒派灣仔區議員就動議「要求運輸署按照『香港好易行』政策,就啟超道、白沙道、恩平道和蘭芳道一帶,重新制訂『以人為本』的改善方案,在此之前,維持白沙道部份(分)時間行人專用區安排不變」巀陵蛂A點知呢個動議騿u民主派」佔多數幮W仔區議會入面竟然過唔到。

素人私怨擺上^

「Revale」就解釋,原來曾經做過警察、前「灣仔起步」麊籊Z珊「竟然」聯同建制派議員否決動議,仲贊成通過修訂黻岉部A而動議入面就多鬫P警方合作鵀r眼。

「Revale」又幫大家回帶,話原來灣仔區議會去年開大會期間,竟然否決將「反對基本法第二十三條立法」納入議程,票數仲要係8票反對、4票贊成。

明明灣仔區議員得4位建制派議員,另外4張反對票鶱銕鴭O?睇返有關報道,原來4票係薯蛘i嘉莉、梁柏堅、邱汶珊同李永財4位「素人」。

網民「正所謂臭罌出臭草」就話:「灣仔內訌其實唔係第一日翵ヾC」「WeddingPeach」就話:「個(鶠^4件素人好似一直都同楊雪盈(灣仔區議會主席)唔琱,夾雜好多私怨因素......但見到梁柏堅不論係(騿^網上定區議會羉A度都係令人覺得佢情緒永遠蓋過理性,好似特登要將佢同楊雪盈屭p怨擺哂(晒)畀全世界睇咁。」

被批評黿蝚f堅當然不甘示弱,於是就鐪b出post批評某囍P事同助理夾埋搞事:「打手呀達,你]班友自己無能,又諗住鶶s登開鬼Acc帶風向?次次動議俾人修正就諗住用依(M)攭U圾方法去質疑我]幾個悶唔悶呀?講鬼點鬼得過你]?灣仔區議會欓Y同事同佢]孎U理真係一潭污水。」 ●香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻