logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】黃家華速閃人 退訟黨保平安

2021-04-07
●「N.T.監察聯盟」揶揄公民黨變成「公廁黨」。 fb截圖●「N.T.監察聯盟」揶揄公民黨變成「公廁黨」。 fb截圖

近日公民黨黻h黨名單又添一人,佢就係做鰼答韙雃~區議員龠嶽a華。相比其他早前高調宣布退黨鴾膝謐狾身,黃家華可謂走得靜悄悄,直至近日俾傳媒查詢時先承認自己一早遞鱁h黨信,而且上月已經生效。至於退黨原因?佢就聲稱冇咩特別,想退就退喎。有網民就揶揄公民黨同公廁一樣可以自出自入,俾人咩馴環後就頭也不回咁講ByeBye。俗語話「爛船都有三斤釘」,??家連公民黨鵀拲N都走埋,睇蟈N快夠鐘沉船了。

自2004年起擔任荃灣梨木樹西選區區議員至今龠嶽a華,早前回覆傳媒查詢時承認上月已經退黨,話自己一直專注地區工作,咁多年薔u出戰過一次立法會選舉,仲要排鬖W單較後位置,冇諗過鰬F治生涯上「更上一層樓」,所以「想退黨就退黨」喎。

翻查資料,公民黨去年中開始爆發退黨潮,鬘萿k會前議員陳淑莊宣布退黨及退出政壇後,楊岳橋、譚文豪、郭家麒等其餘立法會前議員亦相繼退黨,退出該黨黻狦陪亦唔少,包括伍月蘭、陳諾琚B冼豪輝、譚家浚、俞竣晞、鄭達鴻、李予信同鄭文杰,而去年11月被取消議員資格鼣Ⅱa鏗亦已宣布退出政壇,雖然佢至今冇公開宣布退黨,但據悉佢已經幾個月冇理過該黨鴾熙”が。不過,呢班公民黨前成員早前都有透過fb或者傳媒高調宣布退黨或者退出政壇,今次黃家華退鷵狺@排後俾人問到先認,真係夠晒低調。

fb專頁「BlueBase」轉發黃家華退黨鼣纗D,揶揄黃家華可能「不想人生更精彩」而「退黨保平安」,認為對黃家華謠縑u最緊要有糧支」。fb專頁「N.T.監察聯盟」亦轉載報道,揶揄公民黨已經變成「公廁黨」。網民「Yiu Chung Yeung」就形容黃家華係「投機主義者」。「Winnie Chan」就見怪不怪:「牆邊草!多的是!」住梨木樹鵅uKevin Lee」就批評黃家華:「晌(響)梨木樹一年都浦(蒲)唔到兩次頭......哩(呢)兩個×街,未有暴動前晌(響)社區都仲叫有D()貢獻,成日晌(響)社區度派麊姜磠琚]畀)公公婆婆同D()弱勢社群,連任後已經即時黃蟲現形,唔再做社區工作。」 ●香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻