檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年4月7日 星期二
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

特稿:論承擔 與梁家傑針鋒相對


放大圖片

■團體支持落實2017年「一人一票」選舉行政長官。 資料圖片

支持通過政改方案的民主黨中委、前立法會議員黃成智及堅持否決政改的公民黨黨魁、反對派「飯盒會」召集人梁家傑,昨日出席同一個電台節目。二人言論針鋒相對。梁家傑聲稱,在人大常委會「8.31」決定下,港人的投票權「要嚟把鬼」;黃成智則批評,否決政改對爭取民主的新一輩「沒有承擔」。

梁家傑在節目中聲稱,政改「袋又死,唔袋又死;不過依我嚟睇呢,袋咗會死得慘啲,因為你連最起碼嘅尊嚴會無咗。」黃成智隨即質疑其「袋咗更死」的說法,指維持現狀會更沒有尊嚴。

黃成智之後說,令500萬名選民有投票權是突破,「唔好覺得而家我哋唔需要個票權,我諗我哋『泛民主派』一直都係爭取呢個票權。」梁家傑聽後聲言:「北韓(朝鮮)都有票權嘅,伊朗式民主,好似(香港基本法委員會委員)陳弘毅教授講係最接近而家『8.31』嘅選舉方式,咁你要個票權嚟把鬼咩?」

當黃成智稱令民主向前走要多些智慧後,梁家傑謂「我相信成智兄鼢撮z一定高過我好多」,隨即稱中央政府對「佔領」行動等的民意「棄之如敝屣」。黃成智追問:「咁你點做吖?你哋諗住點做吖?」梁家傑被問到惱羞成怒,反問:「你點解唔問共產黨,要問我嘅?而家我揸住權咩,成智兄?」

梁家傑隨後聲稱,接受一個「連尊嚴同希望都無埋」的方案,會對不起民主運動的先行者和後來者,自己不想為後來者留下爛攤子。黃成智嘆道,希望梁家傑所說的不是整體反對派的聲音,「如果咁係好不負責任......你講畀我聽,你否決咗之後,你交畀下一班後生仔自己去衝、去撞,你就退後嘞,我覺得呢個係冇承擔嘅表現。」梁家傑聞言再次失控,不滿道:「嘩,咁樣抽我水。」 ■香港文匯報記者 陳庭佳

相關新聞
趕客如沙士 「打沉」港百業 (圖)
屯門珠寶店「拍烏蠅」 (圖)
內地客怕受襲 大失信心 (圖)
電器化妝店最傷 剎停擴展研裁員
餐飲生意跌15% 酒樓散工要「早唞」
港連日降溫 明或低見18℃ (圖)
譚惠珠:基本法方案無「公提」概念
黃成智籲反對派通過政改 (圖)
特稿:論承擔 與梁家傑針鋒相對 (圖)
建制派:溫和反對派要發聲
何漢權倡教考基本法課程 (圖)
本港下月主辦博鰲青年論壇 (圖)
林光宇:基本法諮詢 充分聽公僕意見 (圖)
衝破港英高官阻撓 工會見新華社陳情
特稿:基本法賦港人自由 有人濫用倒打中央
英國只保英資利益 機關算盡損港福祉
猶有餘悸:恐再惹祝融 花園商戶「執正」 (圖)
有損市容:報告再定義:舖前營商即阻街 (圖)
話你知:循現行條例嚴打 食環署年控二萬宗 (圖)
吳冠中畫春拍折價兩成 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多