檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年9月10日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

戴耀廷「佔中」賬目答問實錄


■:記者問;戴耀廷答

問:戴教授,請問何時會交代「佔中」數目?

戴:我都答唔到具體(日期)......只能夠我]會盡快。

問:有無預計過最快幾時公佈?

戴:我諗......月底、下個月頭啦,但這是我純粹希望,未可肯定講到,希望佢](核數師)盡快(完成報告)。整個「佔中」的捐款、(金錢)應用,都由我]核數師負責。整個核數報告講唔到實幾時(有),但我]已經交晒籪禤ヾA做到個數畀核數師睇。咁就......佢都話需要灡伅≠說A我]都係話盡快做啦,因為都好多人關心啦。

咁因為成個「佔中」運動唔係鬺]自首就即時完結驉A雖然我]進入髐騆低調麊牯A,咁都係去到「6.18」立法會否決鱄荂]政改)方案,咁我]先係完成晒成個「佔中」鶩茩p劃行動。

因為我]見到最後劘I就係立法會否決驉]政改方案)啦,成個政改儮L程過鱁捸A所以我]先至係叫做所謂「埋數」啦。因為仲有變數赯嚏A如果立法會唔否決,假設唔知點樣有個談判出薄A跟住有個方案出薄A我]仲要搞個第二次全民投票赯嚏A所以我]仲係KEEP住洁A咁就直至到知道啦,唔會再有任何變數、再有任何進一步鴾u作啦,咁所以我]咪騿u6.18」之後,先至可以講係正式鵅u埋數」囉。

咁所以依家講緊鬖n短黈伅﹛A我]做驉A好快咁就交齫q核數師,等核數師最後做返個報告,咁我]都希望可以盡快啦。

問:咁依家有冇統計到(「佔中」)用鰲X多錢?

戴:咁我就唔係管數鵅A所以有洁A我鵀L象就唔係好準確。我諗,都係等個報告出薔啦。

問:戴教授,咁你頭先話份審計報告冇講到你干犯鷖銆爣屭牷A咁係咪即係話你覺得用港大薯洧捐款係冇問題?

戴:其實你睇返個審計報告,係完全無質疑呢個捐款鴷帠~謘A即係所有捐款係完全符合大學鼣W定,包括鱈Y民間全民投票,同埋港大法律學院用灡蓬琤h舉辦鱄蚞ЁN會議,同埋做一囍傢鰝k治教育鴾u作,呢曮Y完全無被審計報告提出話呢灡蓬鴷帠~係出問題。

其實所有洁A係涉及一囍n雞毛蒜皮鵅B程序上鴾@囍w排,咁佢就話係唔符合期望。呢曮Y講緊陳教授(陳文敏)有珈N話畀佢秘書知,咁其實都係有話到,只不過唔係即時話畀佢秘書知,咁就話係唔符合期望。咁個期望係邊個定呢?點樣定呢?點解係咁定呢?似乎個報告都係完全講唔清楚。

■整理:記者 鄭治祖

相關新聞
梁振英:做好超級聯繫人 用足自貿區優勢 (圖)
金融領域爭取多向港開放 (圖)
特寫:省長關心港人「舌尖上的安全」
粵港青年交流 合作重中之重
粵港簽署五協議 (摘要)
戴丑威脅受懲即興訟 (圖)
戴耀廷「佔中」賬目答問實錄
拖「賬」新藉口:否決政改始「埋數」
「犯罪的人常說自己無辜」 (圖)
狄志遠遞信退黨 批鴿黨不容異見 (圖)
狄志遠退黨信全文
劉慧卿死撐 拒認難容異見 (圖)
專家之言:宋小莊批「白鴿眼」 料續有分裂內訌 (圖)
特稿:霸道主持「退修會」梁家傑趕湯家驊離場 (圖)
話你知:劉慧卿為捧愛將 籲中委革除黃成智
香港寬頻促銷違私隱例 成首宗入罪個案
紅Van撐行家 「佔旺」4句鐘 (圖)
電騙集團呃1.8億 收數6人判囚
「劍橋」又爆虐老 護理員打院友
控方「追殺」志雲:僱員有責申報
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多