檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年3月17日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

網民談論「學民」解散傳聞


■關注資產

Roy Tsang:上層想去組黨鴭薿籪窶ㄗ垣穸h組黨,咁下層果(鶠^班又點?你估個組織淨係你]有份?市民灡蓬瓻Y比(畀)「學民思潮」,唔係比(畀)你]新黨!

BK Tommy Wong:錢銀已袋,理×得你。

Kenny Cheung:你地(])班友想夾錢走,點對得住支持你地(])班傻仔呀,你地(])係(騿^度呃市民d(齱^血汗錢,睇路呀∼×你老母!

Kit Wong:我d(齱^捐款呢,×你!

李亨國:支持「學民思潮」,呃完錢走人。

Bar Lee Lee:收錢走人,幾好幾好。

Alice Chan:學淫高潮(「學民思潮」)解散,d(齱^捐款袋袋平安。

Charles Chan:今天你組黨,請先將大眾給你們的捐款好好交代才行另一步。全數捐去慈善團體。明白因仍有大吧(把)錢,所以你們選擇解散,不選擇離開是想動用捐款。太狡猾了。

Leung Hin Yeung Herman:「學民思潮」當初唔係以學生身份去關心學生既(鵅^事?而家解散唔通因為香港而家冇學生?Btw(順帶一提),捐獻如何處置?

Ka Keung Wong:(黃之鋒)你走,自己走好了,捐款是捐「學民」排頭的,不能帶走,自用!並不是捐給黃之鋒這名字!

■批黃之鋒

Litman Chan:說到底「學民思潮」只係協助你上位鴾u具,你有無尊重過好多曾經為你賣命翵銗L「學民」仔女?你就黎(薄^夠21歲可以選立法會就解散「學民」,你有無尊重過「學民思潮」?黃之鋒係政棍,下流,賤格。講多次,你係政棍,下流,賤格。

Benson Lam:小政棍做到出晒面,真係好肉酸。

Dick Chan:河童:大家儲夠政治成(資)本,梗係個個下海搵真銀啦,唔通同你講心啊?一句到尾都係為份筍工。

■批黎汶洛

吾在江湖漂:肯定會解散,唔係黎汶洛點會退出,仲騙班左膠港人以為佢好有道德,為了楊議員(楊岳橋)助選而退出「學民」。

攝石黨:支持黎汶洛拎一百幾萬「學民」捐款去組黨選立法會!

Ka Keung Wong:立法局(會)要推向小學雞做議員?!讀書不成,去做議員!正呀!低學歷都有出路!

整理:記者 陳庭佳

相關新聞
網議政事:學聯「千萬混賬」恐淪「本土金庫」 (圖)
真•小圈子:「上莊選下莊」 續益自己友
「唔記得」存款何來?
學聯「爭產」:退聯「分身家」 院校想「回水」
話你知:內部弊病叢生 逾半成員唔玩
教局5招助抗逆 減「高危」增「保護」 (圖)
網議政事:「學民」傳解散 百萬資產凍過水
「河童」洗腦名聲揚 (圖)
擺妻上^:借長毛妓論「造神」 「熱狗」趁機爭票 (圖)
網議政事:「瓊姐」寸攝石人轉移視線 咻蛘來講「刻毒」
網民談論「學民」解散傳聞
「本土派」與激進反對派罵戰
喬曉陽:香港豈能「獨立」 (圖)
袁國強:優化「一國兩制」利港 (圖)
校友批《學苑》:煽「獨」害港
「佔」「暴」屢傷警 增裝備助執法 (圖)
警員公傷數字
設「無權」委會查亂 反對派做騷「留記錄」 (圖)
律政司獲准覆核衝立會者刑期 (圖)
「佔」時網襲銀行 大專生押後訊
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多