logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

敏之稱夫妻間從不吵架

2016-05-31
■陳敏之(右)與陳嘉佳錄影《男人食堂》。■陳敏之(右)與陳嘉佳錄影《男人食堂》。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳敏之、陳嘉佳(細細粒)、沈震軒及許紹雄等昨日到將軍澳電視城錄影節目《男人食堂》,敏之透露節目內會探討男女關係及講少許性事。

敏之表示與老公就像好朋友,又似兄妹、男女朋友及知己,大家無所不談,回家後幾夜都要傾偈,因溝通最緊要,所以大家的關係也很舒服。談到夫妻相處之道,她認為需要互相包容才會長久:「我同老公從來無鬧過交,佢包容我急躁,我就包容佢食煙,我知道唔可以逼佢戒。」

提到她日前穿上性感睡衣宣傳新劇《性在有情》時不慎走光,敏之解釋已打底:「希望唔好畀老公睇到,咁肉酸,搞到兒童不宜!可能耐無茤O齱A做鱄蚎搨酴A黻囮@,又唔夠你](相機)快,下次小心齱C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片