logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

黎耀祥最快兩年內外闖

2016-05-31
■比起工作,黎耀祥更重視家庭。■比起工作,黎耀祥更重視家庭。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黎耀祥(祥仔)昨日於電視城拍攝處境劇《愛.回家之八時入席》,對於佘詩曼(阿佘)成立自己的工作室向外闖,祥仔亦恭喜對方,但他自己暫時就未有此打算。

他自言為人舊式又怕醜,害怕認識新的人及製作班底等,覺得現在回無言悎牏うA以至燈光師等全都認識,就像朋友一樣,但出到去就不知怎樣。問到是否安於現狀?他也不否認:「可以咁樣講,我個人唔心急,要按步就班,同埋我好享受做演員,我最重要係頭家,即使在內地爆紅,都係兩餐一宿,無牬糬n得過家,人亦要取得平衡。」

提到無迆{在鬧花旦、小生荒,祥仔認為不同時候就會有不同的組合,市場會調節:「以前無魕P潤發後來咪又有五虎。」不過祥仔表示外闖是遲早的事:「個仔八月就出國讀書,唔使太牽掛,到時可以諗瓛捰X、新意,預計呢兩、三年內,人係需要進步,否則就原地踏步。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片