logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

口水戰部分戰況

2016-07-25

根粉進攻

Hk Chu :若我是梁天琦,我會退選,幫陳雲競選,將自己的支持者推給陳雲。我不相信齊齊入議會的論調。梁天琦入議會,頂盡是多了一個黃毓民;陳雲入議會,卻是「建國」的開端。

Glenn Ono:云(傻根)曰:我就是道路、真理、生命,若不藉荍琚A沒有人能到「香港建國」那裡去。天琦再拖,正中梁X下懷!

Percy Yuen:年青(輕)人反叛希望創新開拓新天地本來係好事,但現今亂世處於生死存亡之秋,就要以基本先撥亂反正,等天下大定再創新也不遲!

Joe Lau:「國師」智比諸葛,不聽勸告只會落得龐統的下場。

Oishi Yelu:在選新東補選之前,梁天琦都講過佢係信服(傻根的)「城邦論」,並以此為基礎。今天......唉,迷途其未遠。

琦粉反擊

Keyvin Wong(港大《學苑》前副總編輯王俊杰):得喇得喇,我X你老X臭X......「國師」同班迷雲黨食相真係好難睇,肉酸過餓狗搶屎!

Neil Law:咁睇法如果梁天琦選唔到,「熱普城」應該最開心,係咪?可以吸晒「本土」選民瓛慼]自以為)。

StormGen C. NG:其實以目前走勢,「國師」應該輸硬。故此這兩個月很明顯狗急跳牆。

Takki Ma:其實「五區公投」曾經有一個line(路線)係咁的:如果選唔齊腳,如何啟動?當時聽聞答案係搵其他理念相近的政黨合作,而最友好的組織係「本民前」,現在「國師」講到明話「本民前」太左膠,又話合作之路已完,想點?到時又話佢只係想鞭策下人地(])?

嚴榮華:唔係唔想兄弟爬山各自努力喎,對面想先得架(謘^......

資料來源:facebook 整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片