logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

湯鎮業子女行騷生硬 湯愛嘉心郁想做幕前

2016-08-26
■湯愛嘉聯同孖仔弟弟湯君慈和湯君耀行騷。■湯愛嘉聯同孖仔弟弟湯君慈和湯君耀行騷。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)廖碧兒、梁祖堯昨日出席手錶品牌活動,擔任星級主禮嘉賓的二人更獲贈手錶,同場還有「星二代」黃芷晴、湯鎮業大女湯愛嘉(Isabella)、一對孖仔湯君慈和湯君耀行騷。

湯鎮業大女湯愛嘉(Isabella)昨日聯同一對孖仔弟弟湯君慈和湯君耀行騷,但三人都表現得有點生硬又走錯位。Isabella表示因為是首次行騷,心情有少少緊張,但有弟弟陪住就安心一點。對於有傳酬勞有五位數?Isabella說:「我唔知,(比岑麗香更高?)自己滿意就得,(以後多接Job?)自己痦朵~都想試試做幕前,睇鵀傖N興趣,未決定係唔係入行。(爸爸可支持你?)冇要求,冇管制,我鍾意都會支持,(搵爸爸搭路?)如果有需要佢都會幫我。」

有出騷經驗的湯君慈和湯君耀,坦言仍然怕醜及未夠經驗。問到爸爸有何提點?他們笑說: 「佢話要講多洁A出多齯j場面,對自己要有自信,我]成日都同自己講。」

說到近年不少星二代入行,可怕會有比較及多競爭?Isabella說:「唔會,每人都有優秀鵀a方,唔使比較,星二代每個都有長處。」谷胸上陣的黃芷晴就異口同聲說不怕比較。

廖碧兒美國買地釀酒

穿上吊帶露背高叉長裙的廖碧兒,透露近日正忙於在內地拍網劇《無間道》,劇中飾演咖啡店老闆娘,與羅嘉良飾演一對。她表示收到劇本時感到好刺激,問到是否有床上戲?她笑說:「唔係,咀戲已覺得好刺激,我係要畀人困住同要坐監,以前未試過呢種角色。」她又大讚首次合作的劉松仁很有型,對方一行入門口已很驚,可震懾場面。她謂大家經常會一起研究劇本,感情好好。她謂拍完劇集後會休息一個月,之後就去美國買地釀酒,問到投資多少錢?她笑說:「八位數以下,但就要好細心揀地方。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片