logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

惠英紅為電影首開金口

2016-08-26
■惠英紅翻唱《我找到自己》。■惠英紅翻唱《我找到自己》。

電影《幸運是我》將於9月8日正式上映。女主角惠英紅不單向母親借鏡,特別化老妝演活腦退化症患者「芬姨」一角,更會為電影獻出第一次開金口,以酒廊歌手造型獻唱經典作品《我找到自己》。

知道要開金口唱歌,紅姐非常緊張,她說:「拍攝前好小心保護自己聲帶,講炡ㄞS別陰聲細氣,又搵髐@位歌唱老師上10堂,希望唔會獻醜啦。」雖然紅姐初試啼聲備受讚賞,導演還希望推出電影原聲大碟,但紅姐耍手擰頭表示好尷尬,她說:「其實我一直有耳鳴問題,所以同一般人相比,我聽某一灟耋W係冇咁清楚,再加上音樂又唔係自己黿M業。即使有衋u先場觀眾覺得我唱得幾好,我都唔係太敢相信......希望到電影正式上映,多齯H睇過、聽過,都覺得OK喎,先至考慮出碟啦!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片