logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

心穎讚坤哥是筍盤

2016-08-26
■合照時,坤哥緊張得除下眼鏡抹汗。■合照時,坤哥緊張得除下眼鏡抹汗。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)吳業坤與黃心穎昨日到尖沙咀出席首飾活動,而心穎的胞姐黃心美則擔任司儀,坤哥更不時跟心穎叫心美做「家姐」,之後三人影合照時,坤哥更緊張得要除下眼鏡抹汗,十分搞笑。

心穎表示還是第一次與家姐同場出席活動,故有點緊張。她又謂爸爸及另外一位姐姐都有到場,問到是否叫爸爸即場買金器做嫁妝?心穎笑說: 「叫爸爸揀畀我呀。講笑隉A自己賺錢自己買,或者另一半買都OK,(家人可有買定嫁妝畀你?)冇,但自己第一隻鑽戒係大學畢業時爸爸送鵅A當時唔鍾意鑽石,但之後就鍾意。」問到可有收過男朋友送的鑽石?心穎說沒有收過,只收過頸鏈。問到分手後可有問她要回?她說:「咁又冇試過,如果要囿薶N畀返佢,原來我睇錯人,咁斤斤計較。」

心穎又大爆剛才與家人影相時,坤哥說要一齊影,又跟她叫Daddy和家姐,被他嚇了一跳。坤哥即解釋:「我係想幫你隄蛨隉A(為何跟心穎叫Daddy和家姐?)因為我睇到心穎個社交網同屋企人食飯鵀X照好sweet。」問到他覺得心穎如何?他坦白說: 「正呀,但只可做洁A唔可以交心,因為自己未夠班。」心穎亦大讚坤哥是筍盤,又稱不介意姊弟戀。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片