logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

網議政事:為獨琦講好話出事 超音鼠「辣窗v狗粉

2016-09-29
■鄭錦滿籲梁天琦「回頭是岸」。 網上圖片■鄭錦滿籲梁天琦「回頭是岸」。 網上圖片

「熱血公民」在今次立法會選舉中,與同樣走激進「本土派」路線的「本土民主前線」及「青年新政」反目成仇,兩派經常在網上大開罵戰。不過,「 熱血公民」副主席超音鼠(鄭錦滿)雖然早前對荂u本民前」發言人黃台仰開火,但卻一直稱獨琦(梁天琦)無辜,近日再次於網台為獨琦大講好話,稱獨琦迫於壓力或黑材料才受人控制,但此番言論卻得不到其支持者領情,反批他只會做「爛好人」,不配做「 熱血公民」副主席。■記者 鄭治祖

鄭錦滿日前在其網台中講述,過去自立法會新界東補選後,便一直很少與梁天琦聯絡,但在今次選舉期間卻有數次交流。

他聲稱,曾多次邀請過他出席「熱血公民」一些選舉造勢活動及與黃毓民的飯局,但梁天琦卻稱因「本民前」組織內的一些不滿而不能出席,其後更一直沒有任何回覆,「佢(梁天琦)就話自己其實無咩所謂鵅A但佢個組織就好不滿,好唔想佢薄A但佢當時就無講到當中壓力係咩程度。」

稱黃台仰唔畀獨琦幫站台

鄭錦滿續稱,他其後曾在北角的一間日本餐廳內與梁天琦吃飯。在當日的飯局裡,梁天琦曾向他透露,在選舉期間希望以個人身份為其站台,但黃台仰及其他「本民前」核心黨羽卻統統不允許,「唔畀齔{度係去到點呢?就係開到口要挾佢啦,如果你幫滿仔站台,我身底下儭q工就唔會幫你做炾捸I」

鄭錦滿聲言,非常感受到梁天琦當時的壓力,因好多事情都不是他本人決定,「很失望,當時天琦的反應是可能有一些把柄、痛腳、黑材料畀人捉住左(驉^,我不知當中有些什麼。」

他又稱,希望梁天琦能回頭是岸,有勇氣可放下一些東西,重新上路,「以你(梁天琦)個人能力及政治魅力,你係不需要『本民前』,係『本民前』需要你隉C」

「狗粉」斥不配做「熱狗」副主席

不過,此番「和事佬」味濃的言論,卻得不到「熱血公民」支持者的認同,反而炮轟鄭錦滿不要再做「爛好人」,否則便不配做「 熱血公民」副主席一職。「Aggie Tse」聲稱:「 我唔覺(得)梁會放在眼內,更加唔洗(使)指(旨)意會回應囉......『四眼』唔好再搞到自己咁下賤。」Edward Ho也稱: 「『四眼』,你現在係『 熱血公民』副主席,我懇求你唔好做一屭ぅ峈攽縣@籪隉A傷害自己手足同『熱普城』支持者。」

另外,有部分網民則認為,梁天琦已與「青症」(「青年新政」)連成一夥,不會再理會「 熱血公民」。「Ivy Fang」就說:「回頭是岸?佢已經有人帶左(驉^上左(驉^岸架(謘^喇,你問下(鵅^佢住左(驉^係(騿^太古果(鶠^邊之後會唔會住返入元朗?」

網民鬧「獨琦」忘恩負義

伍伍:算×數啦,人地(])榮華富貴唔通要同你講咩!

Ivy Fang:回頭是岸?佢已經有人帶左(驉^上左(驉^岸架(謘^喇,你問下(鵅^佢住左(驉^係(騿^太古果(鶠^邊之後會唔會住返入元朗?不能回頭的事又豈止如此,只有在折墮時人先可能會回一下頭,而(M)家發達中,回條毛比(畀)你就得。

JH Hung:原來世界上係有一班俗稱「港大人」的人類係只能共患難,不能共富貴架(謘^,佢地(])一富貴(自以為位已上)就會露出鄙視天下的真面目架(謘^啦!

Terry Cheung: 痴(黐)「青政」,撈個助理,佢都費事睬你啦。

Chau Sheng: 梁癲琦同蝗台仰只不過係過往係(騿^你們身邊鵅u潛伏者」,索料兼滲透入去你們之前搞分化!好清楚豲漶I接受現實罷喇!不要再對佢]再抱有希望!放低喇!

網民鬧「四眼」言論不當

金中韓:「四眼」又要講天琦正唔正值(直),又乜×內容都無,唔想講就唔好提出來,搞到依(M)家半調子。

Om Omomai:「熱狗」恩怨分明,唔好再做爛好人,講frd唔frd是非不分只會朋黨化,2(兩)頭唔到岸。除非呢個係新「熱狗」要行既(鵅^路,身為副主席咁你要講清楚。

Aggie Tse: 我唔覺(得)梁會放在眼內,更加唔洗(使)指(旨)意會回應囉......「四眼」唔好再搞到自己咁下賤。

Jamie Wong :「四眼」你要清楚一點,你已經唔再係一個素人,你一言一行係會影響一個團隊

Ken Chan: 好心「四眼」你就讀下書,睇下歷史啦, 好學唔學學埋黃毓民d(齱^陋習︰與人為善,姑息養奸。你咩野(洁^身份叫人「浪子回頭」?「 熱血公民」一副主席定係friend ar? 到時人地(])真係回頭你都驚啦!

資料來源:facebook

整理:鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片