logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民狂數河童長毛

2017-01-15

Joyce Mall:「眾志」個兄弟早先比(俾)人拉驉AG fung(黃之鋒)成班仲同佢影?So sad .

Fai Cheng: 所謂「眾志」兄弟只不過是由(俾)黃痴瘋(黃之鋒)出賣的白痴仔!

Sandy Mei Fong Chan:根本就係「暗獨派」囉!

Hugo Leung:同梁天琦咁friend?咁我同「眾志」講bye bye喇,以後遊行、選票、捐款,我唔會再支持你]!你]M梁天琦個金主啦!

林方:長毛今日的我打倒昨日的我,當日長毛鬧梁天琦食人血饅頭,今日同梁天琦做老友,長毛、梁天琦係最佳政棍。

Wilson Chui:長毛同梁天琦本質上無分別,都係政治交易員。

黃鈞:(梁天琦)黐去「泛民」個(鶠^度好正常,因為「真本土」已無他的容身之地。

Henry Yau:撐「青政」果(鶠^班×樣情何以堪啊!

資料來源:facebook 整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻