logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

「自決派」撐 選民鬧爆

2017-02-09

不滿羅冠聰

Tsang Ho Ying Tiffany:可唔可以唔好咁做?唔好令我覺得投錯票俾(畀)你啦!作為一直支持「眾志」嚙鴷薄A真係傷心失望!

Dilys Fung:失望!原來一個民選議員是不會體察民意,選民將會離你而去!

Rita Yip:D(齱^票唔係你地(])架(謘^......唔該!看清民意,還票選民!

Ethan Chu:好簡單,你投長毛,我下次唔會投俾(畀)你,票債票償!

批評朱凱Y

Heidi Lee:自從你入了議會後,你的表現、你的行為、你的議政已與我當初認識的朱凱迪(Y)漸行漸遠!......你有責任在行政長官選舉上為香港市民謀最大福祉!你更有責任聆聽香港市民的聲音!

雷文:民主不是個人理念,而是人民主導結果。你們肯定是背離人民大多數意願,盲目追求個人理念。請各位跟隨市民,回頭是岸吧!

Larry Yik:如果你們今天的行動有用,以前(曾參選特首)的梁家傑、何俊仁不是應該成功了嗎?走向失敗,正正是因為背棄民意!

力數劉小麗

Galant Ng:小麗老師我係你九西選民,......我只係想你知道你所(擁)有果(鶠^一票選委票唔係屬於你自己。你要向你選民負責。

Winnie Luk:不會認同長毛,「自決派」自猁曮陛A對你們很失望!

Wai Leung Cheng:反對!不支持長毛參選,芋]決)定停止一齊(切)支持此行動「自足ㄐv,待選舉完結。

EricAndy Chow:令人失望的一班,自稱民主不聽人民當前所需的政客。......你們可以現在繼續選擇你們的自私,而人民亦可以選擇不再支持你們,不再想見到你們了。資料來源:facebook 整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻