logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

林作避談麥明詩

2017-02-28
■林作(中)面對低胸的黃榕(右)及尹蓁晞竟怕醜。■林作(中)面對低胸的黃榕(右)及尹蓁晞竟怕醜。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)林作昨日梳靚頭現身處男電影開鏡拜神儀式,面對低胸的黃榕及尹蓁晞,林作竟怕醜有欠自然, 最後由兩女主動搭他膊頭合照。林作透露戲中客串飾演一名作家,笑指是他的處男作?林作笑問:「一定要用處男呢個字?」頭髮梳得齊整的他,直言總是不太習慣。問到戲中可需被女摑?他笑道:「未睇劇本,難度唔係好大,我又唔係郁手那個。(媽咪准唔准?)佢應該係恨鐵不成鋼,想我有些作為,所以唔怕我作咩犧牲,唔使理佢。」問到他拍戲的底線?他否認說過接受全裸演出,要視乎對手及很多因素。對手是麥明詩嗎?他避談說:「唔好再講,一講佢就有好多餘波。」有指他借前度女友麥明詩的言論抽水,麥明詩事後回應不是肉體被抽水便行。對此林作表示有睇到,但沒有其他評論。

另外,他又笑指從來無人跟他講過戲中有這麼多靚女,據他了解戲中跟女演員沒什麼親密互動:「早知要求一下,我會爭取。(唔擔心影響大律師專業形象?)我都係講講。」至於片酬?他指講錢很易令人有反應,所以不講錢,希望有機會發展下。他又透露正洽談下一部電影,適當時會公佈。

穿上低胸裙現身的黃榕,身形顯得消瘦,她解釋因想挑戰健美比賽,之前勤做健身,體重減至現時的九十磅,上圍都由原本C cup縮至現時的B cup,內衣都要買過。她又透露戲中與林作無對手戲,主要是色誘阿Bob,跟對方會有身體接觸:「會摸他全身, (包括重要部位?)劇情唔需要,但都想摸......我指重要部位係塊面。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻