logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

張繼聰證愛女未出世 周汶錡次子七磅重

2017-03-21

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)張繼聰之前曾透露太太謝安琪的預產期於三月下旬,並透露已向劇組打了招呼隨時走佬,陪太太入產房睇住囡囡出世。近日有報道指BB今日出世,為此阿聰昨日在facebook留言笑指太太未生得,仍然優雅地在家中行來行去:「事源之前有報道話我的囡囡今日(昨日)出世,搞到我個心都離一離,繼而依兩日收到好多記者朋友的詢問。多謝大家的關心,明白,收到晒,不過今日我仍然要繼續工作,太太依刻仍然優雅咁係屋企行來行去......」他又辛苦所有在醫院等他們的記者,並搞笑說:「辛苦晒,要大家白走一趟, 快囓s你們上司畀你收工啦,話晒星期一,應該hea 得就hea。 」最後,他又指小朋友的來臨是人生最幸福的事,他與太太好多謝大家祝福,囡囡出世,一定會同大家分享喜訊。

另外,名模周汶錡(Kathy)今天順利誕下第二胎,今胎都是囝囝,取名為Avner,有Father of Light (光之父)意思。Kathy法籍老公Julien表示BB「is a big boy」,重7.8磅,比哥哥Jacques出世時身長一點。Kathy就表示:「大哥Jacques仲未探細佬,細佬比較似爸爸!本以為今次是第2次生BB,有上次的經驗心情會輕鬆一點,但可能就是因為知道整個程序,自己反而比上次更緊張!我和老公都很開心為Jacques添了一名弟弟,雖然今胎都係囝囝,但我和老公都無所謂,兩兄弟可以一齊玩嘛!但身邊朋友都不停慫恿我追番個囡囡,但我想之後還是一切順其自然吧!」Kathy表示多謝大家關心。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻